امروز

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۱۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم رایکا بابل در خانه سپیدرود رشت بانتیجه بدون گل متوقف شد.

به گزارش دریای ورزش“ و به نقل از روابط عمومی باشگاه رایکا بابل؛ از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم رایکا بابل و سپیدرود رشت در ورزشگاه سردار جنگل به مصاف هم رفتند که ماحصل تلاش دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه اول بازی سپیدرود بر روی دروازه رایکا فشار آورد و چندین بار نیز خطرناک ظاهر شد اما واکنش‌های سعید ابراهیم پور دروازه‌بان رایکا بابل سبب شد تا دروازه تیم مهمان در نیمه اول بسته بماند. همچنین بر روی سانتر زیبای محمدجواد محمدی، توپ بر روی سر مهرداد حیدری نشست و ضربه وی را گلر داماش روی خط دروازه مهار کرد تا بازی با تساوی در نیمه اول به پایان برسد.

نیمه دوم را باید به نام رایکا بابل ثبت کرد. سه تک به تک خلق شده توسط سعید حیدری و محمدجواد محمدی سبب شد تا مهرداد حیدری در محوطه جریمه با گلر حریف تک به تک شود اما بی‌دقتی وی سبب شد تا گل‌های رایکا به ثمر نرسد.

پرتاب بلند میلاد باقری بر روی دروازه سپیدرود سبب شد تا صائب محبی توپ را به مهرداد حیدری برساند و وی نیز با ضربه‌ای برگردان و زیبا، دروازه سپیدرود را گشود اما داور بازی آفساید اعلام کرد. درحالی‌که سپیدرود به لاک دفاعی فرو رفته بود، اکبر آفاق روی پاس در عمق و زیبای سعید حیدری تک به تک شد و آفاق گلر حریف را دریبل زد اما مدافع سپیدرود از راه رسید و توپ را با تکلی بلند به کرنر فرستاد.

دقایق پایانی بازی سپیدرود رشت با آوردن بازیکنان بلند قامت سعی در ریختن توپ بر روی دروازه رایکا داشت و در دقایقی از بازی نیز به این مهم دست یافت اما واکنش‌های سعید ابراهیم‌پور درون دروازه رایکا سبب شد تا رایکا یک امتیاز ارزشمند از این بازی کسب کند و بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان برسد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی