امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۰۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: در دیدار فردا مقابل چین حق اشتباه نداریم و باید به پیروزی برسیم.

به گزارش دریای ورزش“، مجتبی میرزاجانپور در مورد پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل چین‌تایپه و قزاقستان در رقابت‌های انتخابی المپیک اظهار داشت: دو بازی خوب را پشت سر گذاشتیم و توانستیم دو پیروزی کسب کنیم. در هر دو مسابقه تلاش کردیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و دست پر میدان را ترک کنیم. بازی اصلی ما فردا خواهد بود که امیدوارم استارت خوبی بزنیم و با پیروزی از زمین خارج شویم.

وی ادامه داد: شرایط کلی تیم ملی خوب است. من چون مدتی از تیم ملی دور بودم طبیعی است که کمی ناهماهنگ باشم، اما واقعاً تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا هر چه زودتر به شرایط ایده‌آل برسم. بدون شک دو بازی اخیر بسیار به من و سایر بازیکنان کمک کرد تا به هماهنگی برسیم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران با اشاره به شکست استرالیا مقابل قطر، گفت: کار در گروه مقابل خیلی پیچیده شده است. اگر قطر فردا به کره‌جنوبی ببازد، استرالیا حذف خواهد شد. برای ما فرقی نمی‌کند در ادامه رقابت‌ها با چه تیمی روبرو شویم، چراکه هر تیمی که صعود کند قطعاً خوب بوده که صعود کرده است.

میرزاجانپور خاطرنشان کرد: ما برای رسید به هدف خود باید در تمام مسابقات به پیروزی برسیم. از فردا دیگر جای اشتباه نداریم. در دیدار با چین کارمان سخت است، چون آنها میزبان هستند و قطعاً از حمایت تماشاگران هم سود خواهند برد. هر تیمی که کمتر اشتباه کند در بازی فردا پیروز خواهد شد. ما تیم خوبی داریم و می‌توانیم چینِ میزبان را هم شکست دهیم./ فارس

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی