امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۳۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، دارنده مدال برنز وزن ۶۱ کیلوگرم کشتی آزاد جهان ابراز امیدواری کرد، مسابقات لیگ برتر کشتی برگزار شود.

به گزارش دریای ورزش“، بهنام احسانپور که میهمان برنامه دایره طلایی بود، بعد از تبریک مدال طلای المپیک کمیل قاسمی به او و خانواده کشتی، با اشاره به تغییراتی که در روند تمرینی وی بعد از شیوع کرونا پیش آمده است، گفت: کرونا چند ماهی هست که زندگی همه ما را تحت تأثیر قرار داده است. از بهمن ماه که اردوی تیم ملی تعطیل شد، اکثر باشگاه‌ها بسته بودند و ما نتوانسته‌ایم در سالن کشتی تمرین کنیم. به همین دلیل بیشتر کارهای استقامتی، هوازی و تمرین قدرتی انجام می‌دهیم. ان‌شاءالله زودتر این ویروس از بین برود و ما بتوانیم تمرینات‌مان را دوباره شروع کنیم و همه به زندگی عادی برگردیم.

وی در پاسخ به این سؤال که در صورت برگزاری مسابقات جهانی، آیا در وزن جدید کشتی خواهد گرفت یا خیر، تصریح کرد: آرزوی هر ورزشکاری حضور در المپیک و کسب مدال در آن رقابت است. من در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ در وزن ۶۱ کیلوگرم مدالم را گرفتم. درست است که دو سه سالی شرایط طوری که باید، نبوده است و نتوانسته‌ام نتیجه‌ای که دلم خواست را بگیرم، اما در نهایت در نورسلطان نتیجه گرفتم و امسال هم سعی می‌کنم بتوانم دوبنده تیم ملی را به دست بیاورم.

این کشتی‌گیر مازندرانی در مورد رقبایش در وزن جدید و آخرین وضعیت وزن خود گفت: همه داخلی‌ها کشتی‌گیران خوبی هستند. قطعاً هر کسی لایق‌تر باشد دوبنده تیم ملی را به دست می‌آورد. من الان وزنم ۶۸ کیلوگرم است. فکر می‌کنم برای وزن ۶۵ کیلوگرم، این وزن ایده‌آل باشد. کار سخت است. هم جوانان خوبی در این وزن داریم و هم چند کشتی‌گیر باتجربه. همه باید تلاش کنیم. من با اکثر کشتی‌گیران داخلی وزن ۶۵ کیلوگرم تمرین کرده‌ام، اما مسابقه نداشته‌ام. فکر کنم فقط یک بار با پیمان بیابانی کشتی گرفتم.

 احسانپور که کشتی را از سال ۸۰ در باشگاه تختی بهشهر آغاز کرده است، تأکید کرد: پدرم از قهرمانان قدیم شهر بود و این باعث شد به ورزش رو بیاورم. همراه پدرم به سالن می رفتم. در بچگی به کشتی دبیر خیلی علاقه‌مند بودم و کشتی‌هایش را پیگیری می‌کردم. همیشه سعی کردم مثل او کشتی بگیرم، اما نتوانستم.این مدعی وزن ۶۵ کیلوگرم تیم ملی آزاد کشورمان در مورد لیگ برتر کشتی اظهار داشت: با یک تیم قرارداد بستم و امیدوارم شرایطی فراهم شود که لیگ به انجام رسد، چون تنها منبع درآمد ما، لیگ است. ما درآمد دیگری در کشتی نداریم. ان‌شاءالله که شرایط جوری شود و بدون لطمه خوردن کشتی گیران به لحاظ سلامتی، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بشود لیگ را برگزار کرد و ما هزینه تمرینات‌مان را از لیگ دربیاوریم.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی