امروز

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۳۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  ایجاد بانک اطلاعاتی، تدوین آئین‌ماه انضباطی، برگزار مجدد لیگ برتر و انتخاب اعضا، از جمله برنامه‌های سرپرست جدید کمیته ساحلی فدراسیون والیبال است.

به گزارش دریای ورزش“ و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، فدراسیون والیبال ایران با نگاهی نو به ارزیابی شرایط والیبال ساحلی پرداخت تا با بهره گرفتن از نیروهای کارآمد مدیریتی و برنامه‌ریزی، افق تازه‌ای برای والیبال ساحلی کشور ترسیم کند که همانا قرار گرفتن نمایندگان ایران در میان برترین‌های آسیا و جهان و کسب سهمیه المپیک است.

استعدادیابی در میان جوانان علاقه‌مند به والیبال ساحلی، برگزاری مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کشور، تلاش برای تغییر نسل والیبال ساحلی، برگزاری دوره‌های مختلف آموزش مربی‌گری بین‌المللی به منظور ارتقای سطح دانش فنی و آشنایی اهالی والیبال ساحلی ایران با علم روز این رشته در دنیا و میزبانی تورهای سه و یک ستاره ساحلی جهان، از جمله برنامه‌های تدوین و اجرا شده برای رشد و توسعه والیبال ساحلی است.

توفیق کابلی ۲۸ تیرماه از سوی رئیس فدراسیون والیبال به عنوان سرپرست کمیته ساحلی انتخاب شد و هفتم مردادماه نیز حکم وی صادر شد.

سرپرست کمیته ساحلی فدراسیون والیبال، در تشریح عملکرد و کارهای انجام شده از سوی این کمیته در مدت ۲۰ روز گذشته، افزود: با توجه به محدودیت‌ فعالیت‌های ورزشی به واسطه ویروس کرونا، بازسازی و ترمیم زمین‌های کمپ تیم‌‌های ملی والیبال ساحلی، یکی از برنامه‌های فدراسیون است که پیگیر این موضوع هستیم.

وی با بیان این که افزایش تعامل و ارتباط با دیگر کمیته‌های فدراسیون والیبال نیز در دستور کار کمیته ساحلی قرار دارد، گفت: همکاری ویژه‌ای را با دپارتمان آموزش، مربیان و استعدادیابی شروع کردیم تا با برگزاری دوره‌های مناسب، برای ارتقا و افزایش سطح فنی داوران، مربیان و بازیکنان والیبال ساحلی تلاش کنیم.

کابلی به ضرورت داشتن اطلاعات برای اجرایی کردن برنامه‌ها تاکید کرد و گفت: در نظر داریم که بانک اطلاعاتی کاملی در کمیته ساحلی ایجاد کنیم و به همین منظور، فرم اطلاعات مورد نیاز را تدوین و برای هیات‌های استانی ارسال کردیم تا درباره مربیان، ورزشکاران، داوران و تعداد تیم‌های فعال والیبال ساحلی در کشور، اطلاعات را جمع‌آوری کنیم.

وی تنظیم آئین‌نامه کمیته ساحلی را یکی دیگر از برنامه‌های این کمیته دانست و گفت: همچنین انتخاب اعضای کمیته ساحلی از دیگر برنامه‌های در دست اقدام است که بعد از نهایی شدن، حتما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سرپرست کمیته والیبال ساحلی، احیای لیگ برتر ساحلی را یکی دیگر از برنامه‌های در دست اقدام این کمیته دانست و گفت: پیش از این، دو دوره لیگ برتر ساحلی برگزار شده است و تلاش داریم که این مسابقات را دوباره برگزار کنیم. به همین منظور، مذاکره و مکاتباتی با باشگاه‌های لیگ برتری انجام داده‎‌ایم.

وی همچنین از ضرورت ترجمه قوانین و دستورالعمل‌های والیبال ساحلی برای یکسان‌سازی در کشور خبر داد و گفت: مکاتبات لازم با رئیس فدراسیون والیبال انجام شده است و انشاالله پس از ترجمه این مطالب، آن‌ها را در اختیار هیات‌های استانی و دیگر مبادی قرار می‌دهیم تا تمامی مسابقات ساحلی، بر اساس مقررات FIVB برگزار و از هر نوع سوء‌برداشت قوانین جلوگیری شود.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی