امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۳۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: هرچه در مورد داوری بگوییم چه فایده‌ای دارد؟ اگر کرونا من را نکشد، داوران ما را می‌کشند.

به گزارش دریای ورزش“،  لوکابوناچیچ در نشست خبری پس از بازی با نساجی مازندران اظهار داشت: پیش از هرچیز به بچه‌های خودم تبریک می‌گویم. واقعا یک بازی صادقانه و شجاعانه روبروی یک تیم با کیفیت و خطرناک مثل نساجی انجام دادند. آن هم روی زمینی که اصلا به آن عادت نداشتیم.هر تیمی آنجا بازی کرده گل خورده، البته ما با شایستگی یک امتیاز گرفتیم. شرایطمان مقداری بهتر شده است.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد داوری این مسابقه گفت: اگر کرونا من را نکشد، داوران ما را می‌کشند. هرچه در مورد داوری بگوییم چه فایده‌ای دارد؟ فدراسیون با وجدان خودش قضاوت کند که با ذوب‌آهن در این چند هفته چکار شده است.

بوناچیچ در مورد بازی روی چمن مصنوعی عنوان کرد:‌ باز هم تاکید می‌کنم نساجی یک مزیت دارد که روی این زمین بازی می‌کند. این زمین اصلا برای فوتبال نیست. امروز تکنولوژی پیشرفت کرده، چمن هیبریدی وجود دارد که خیلی مدرن تر است. اما بدون توجه به زمین نساجی تیم خیلی خوبی است. آن‌ها از این مزیت چمن مصنوعی خیلی خوب استفاده کرده‌اند. طول و عرض زمین هم استاندارد نیست و کوچک است.

وی افزود: ما هم جنگیدیم، از قبل می‌دانستیم و انتظارش را داشتیم. تلاش کردیم که حریف را در زمین غیر استاندارد ببندیم. فکر می‌کنم به یکی از هدف‌هایمان که داشتیم یعنی گرفتن یک امتیاز رسیدیم.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی