امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۳۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: بازیکنان ما با تمام وجود بازی می‌کنند و نتایجی که کسب می‌کنند جای تشکر و قدردانی دارد.

به گزارش دریای ورزش“،  محمود فکری پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: جا دارد خسته نباشید بگویم به بازیکنانم. در این بازی هم با تمام وجود بازی کردند. ما نفرات کم داریم، شاید ۱۱، ۱۲ بازیکن با تجربه داشته باشیم و بقیه بازیکنان جوانی هستند که آینده‌دار هستند ولی نمی‌شود در این‌ بازی‌ها ریسک کرد و از آن‌ها استفاده کرد. بازیکنان ما با تمام وجود بازی می‌کنند و نتایجی که کسب می‌کنند جای تشکر و قدردانی دارد.

وی افزود: بازی خوب و شطرنجی بود! با توجه به اینکه ذوب‌آهن به دنبال یک امتیاز بود تا جایگاهش را بهتر کند، از طرفی فقط به ضربات ایستگاهی فکر می‌کرد و ما هم در وحله اول به فکر گل نخوردن بودیم و بعد به دنبال گلزنی بودیم. در نیمه اول هم به گل رسیدیم اما متأسفانه آفساید بود. در مجموع بازی خوبی بود و بیشتر در میانه زمین در جریان بود. در دقایق آخر یک اشتباه انجام دادیم که توپ به حریف رسید و همان موقعیت تبدیل به دو موقعیت برای حریف شد که خوشبختانه دروازه ما بسته ماند.

سرمربی نساجی تصریح کرد: با وجود اینکه ذوب‌آهن به دنبال برد بود، در یک صحنه یکی از بازیکنان ما دچار مصدومیت شد و حدادی‌فر در آن صحنه توپ را به بیرون زد که بزرگی خودش را نشان داد. جا دارد از او تشکر کنم. شاید آن صحنه تبدیل به موقعیت می‌شد ولی فکر می‌کنم زیبایی فوتبال به این چیزها است و باید این‌ها را یاد بگیریم. جا دارد از او تشکر کنم و نشان داد که بازیکن بزرگی است. امیدوارم فوتبال ما از این بازیکنان زیاد داشته باشد. از تیم داوری تشکر می‌کنم که قضاوت خوبی داشتند.

فکری درباره اینکه لوکا بوناچیچ از داوری انتقاد کرده است، گفت: من شاید زیاد عادت ندارم در مورد صحبت‌های مربیان دیگر حرف بزنم و جواب بدهم. بارها گفته‌ایم که ما هم از چمن ناراحتیم و دل خوشی نداریم، ولی درباره داوری فکر می‌کنم بی‌انصافی باشد. شاید در یک صحنه حتی می‌توانست به نفع ما خطای پنالتی بگیرد. در مجموع داوری خوب کار کرد. اگر اشتباهی بوده ما باید بپذیریم و کمک کنیم داوران جوانان‌مان در فضای خوب و آرامش سوت بزنند تا در مجموع هم فوتبال ما باعث افتخار کشور شود و هم داوری‌مان در آسیا موفق باشد.

وی در پایان درباره اینکه این بازی آخرین دیدار نساجی در قائمشهر در فصل جاری بوده است،‌ عنوان کرد: جا دارد از همه عواملی که در برگزاری مسابقات کمک کردند، تشکر کنم. از هواداران خوب‌مان که در نیم‌فصل اول کنار تیم بودند تشکر کنم. آن‌ها خوب حمایت می‌کنند و شاید جو بدی را برای حریف‌مان به وجود می‌آورند که از آن‌ها تشکر می‌کنم. از نیروی انتظامی، هیئت فوتبال و یگان ویژه و سازمان لیگ با تمام وجود تشکر می‌کنم و آرزوی سلامت همه عزیزان را دارم.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی