امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۰۸:۱۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  هافبک دفاعی گل گهر در مورد امضای قرارداد با این تیم و اهدافش در فصل جدید صحبت کرد.

به گزارش دریای ورزش“، محمد میری، هافبک دفاعی فصل گذشته نساجی که به عنوان یکی از پدیده‌های لیگ نوزدهم شناخته می‌شد در فصل نقل و انتقالات پیشنهادات زیادی به سمتش آمد که در نهایت تصمیم گرفت میان آنها گل گهر سیرجان را انتخاب کند.

میری  در خصوص پذیرش پیشنهاد گل گهر با وجود اینکه پیشنهادات خوب زیادی داشت گفت: بله پیشنهادات خیلی خوبی داشتم که از تیم‌های مطرح و مدعی هم بود و از نظر مالی هم پیشنهادات خوبی بود ولی با مشورتی که داشتم شرایط گل گهر را بهتر دیدم و حس کردم در این تیم شرایط برای پیشرفتم بیشتر محیا است و کار کردن زیر نظر مربی مثل امیر قلعه‌نویی تاثیر زیادی در این انتخاب داشت و امیدوارم همکاری خوبی داشته باشیم.

وی در مورد اعداد و ارقام نجومی که در موردش در رسانه‌ها مطرح شده هم گفت: هیچ رقم نجومی در کار نیست و صحبت از ۷-۸ میلیارد در موردم مطرح شده که از پایه و اساس دروغ است و چنین رقم‌هایی صحت ندارد. بعدش هم اگر پولی گرفتم و قراردادی بستم حقم بوده و چیزی بیشتر از حقم نگرفته‌ام. مگر سال قبل که با ۲۰۰ میلیون بازی کردم کسی آمد بگوید رقم قراردادش چقدر کم است؟ این را هم بگویم که پیشنهاداتی بالاتر از گل گهر هم داشتم و این تیم را به خاطر پول بیشتر انتخاب نکردم.

هافبک گل گهر در مورد اینکه عملکرد او را در فصل گذشته با ۲ گلی که به ثمر رساند می‌سنجند هم توضیح داد: حرف و حدیث همیشه زیاد است و کسانی که بازی‌ها را دنبال نمی‌کنند اظهارنظر های این چنینی انجام می‌دهند. آمار و ارقام و نمراتی که در سایت‌های آنالیز گرفتم نشان می‌دهد چه عملکردی در فصل گذشته در ترکیب نساجی داشتم و اصلاً هرکسی بازی‌های نساجی را نگاه کرده باشد عملکرد من را دیده است و فقط کسانی که بازی‌ها را ندیدند من را با آن دو گلی که زدم می‌سنجند.

میری در مورد اینکه گل‌هایش شانسی است و یا مهارت خاصی روی شوت‌های از راه دور دارد گفت: وقتی به استقلال گل زدم گفتند شانسی است ولی در بازی با سپاهان هم گلزنی کردم و فکر کردم دیگه ثابت کردم که اینها از روی شانس و اتفاق نیست ولی بازهم گفتند شوت‌هایش شانسی وارد دروازه شده است. ۴۰ گل دیگر هم این شکلی بزنم بازهم همین حرف را تکرار می‌کنند. شما نگاه کنید که گل‌هایی که زدم به پیام نیازمند و حسین حسینی بود که از بهترین گلرهای ایران هستند و گل زدن به آنها کار راحتی نیست. این را هم بگویم که اینها لطف خدا و زحمت مربی و سایر بازیکنان بوده است.

وی در مورد هدف گل گهر در فصل جدید هم توضیح داد: تیم شرایط خوبی دارد و بازیکنان خوبی به خدمت گرفته است و قطعاً تیمی که سرمربی اش امیر قلعه‌نویی باشد برای رتبه‌های میانه جدول نمی‌جنگد و می‌خواهد چهره یک مدعی به خودش بگیرد و فکر می‌کنم امسال حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم./ ایلنا

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی