امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۳۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،   ۳ شهر مازندران سکاندار دارت خود را شناختند .

به گزارش دریای ورزش“،  نخستین جلسه کمیته دارت مازندران در سال ۱۴۰۰به میزبانی شهرستان نور برگزار شد .
در این جلسه که با حضور دکتر یاسر سلیم بهرامی رئیس هیات انجمن های ورزشی استان مازندران ، بنیامین مرشدی رئیس کمیته دارت استان مازندران و دکتر عارف حمزه پور نائب رئیس استان به میزبانی آکادمی دکتر دیوسالار در شهر رویان برگزار شد ، مسئولان کمیته ۳ شهر بابل ، نور و نکا معرفی شدند ، مریم سعادتی بایی به عنوان مسئول کمیته دارت بابل ، المیرا محمد نژاد مسئول کمیته دارت نکا و احمد دیوسالار هم به عنوان مسئول کمیته دارت شهرستان نور معرفی شدند .
فرج اله خانپور مسئول سابق کمیته دارت شهرستان نور هم به عنوان نماینده دارت استان مازندران در غرب استان مازندران معرفی شدند .
همچنین در این جلسه اعضای کمیته فنی دارت مازندران معرفی شدند و نادر یعقوبعلی پور ، جابر زارع ، طاهر ید اله زاده و محمد رضائیان تیار که از عنوان داران این رشته در کشور و استان هستند احکام مسئولیت خود را از بنیامین مرشدی تحویل گرفتند .
هماهنگی و هم اندیشی جهت برگزاری مسابقات جایزه بزرگ از دیگر خروجی های این جلسه بود و مقرر شد مسابقات جایزه بزرگ قهرمانی استان ۲۵ تیر به میزبانی بابل برگزار شود .
همچنین شهرستان های نور ، نکا و نوشهر میزبان های بعدی مسابقات جایزه بزرگ استان معرفی شدند .
کشف آسیب ها و تقویت روحیه همدلی و رفع موانع ، سازماندهی بازیکنان این رشته در استان ، مذاکره با ۳ مربی سرشناس ملی برای آموزش تخصصی ، راه اندازی خانه های دارت و همینطور باشگاه های دارت که با ظهور ویروس کرونا به حالت تعطیل درآمده بودند از دیگر محوریت های این جلسه بود .
همچنین با حمایت احمد دیوسالار مدیریت مجموعه آکادمی دیوسالار در رویان خانه دارت در غرب مازندران تدارک دیده خواهد شد .
خانه دارت نوشهر نیز با هماهنگی های صورت گرفته و دریافت مجوزات و با حمایت اداره ورزش و جوانان شهرستان و با پیگیری علی سعادتمند در یک ماه آینده راه اندازی خواهد شد .

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی