امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۴۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  ملی‌پوش کشتی آزاد کشورمان اعتقاد دارد که در مبارزه اول کمی استرس داشته است، اما درنهایت کشتی همان‌طور که او می‌خواسته است، پیش رفته است.

 به گزارش دریای ورزش“،  امیرمحمد یزدانی با اشاره به اینکه با وجود تعطیلی اردو، در خانه کشتی مانده است، در مورد مسابقه انتخابی‌اش در روز ۱۲ شهریور اظهار داشت: خداراشکر آن‌جور که خواستم، کشتی پیش رفت.وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به از دست دادن فرصت حضور در المپیک، چگونه خود را از لحاظ روحی و روانی آماده حضور در انتخابی جهانی کرد، گفت: المپیک یک چیزی بود که گذشت. باید فکر آینده باشم و نمی‌توانستم در گذشته بمانم و از نو استارت زدم.

این کشتی‌گیر مازندرانی که در انتخابی درون‌اردویی روز جمعه، کیان محمودجانلو را ۸-۲ و ۱۳-۳ شکست داده است، در مورد  حریفش گفت: در حد تمرین با هم کار کرده بودیم، اما تاکنون در مسابقه رودرروی هم قرار نگرفته بودیم. در کشتی اول کمی اذیت شدم، چون یک مقدار استرس داشتم و تا بدنم راه بیفتد طول کشید ولی در کشتی دوم خیلی سرحال بودم.

امیرمحمد یزدانی که سال ۲۰۱۹ نیز ملی‌پوش بزرگسالان جهان بود، تأکید کرد: فکر می‌کنم می‌توانم در این مدت باقی‌مانده تا جهانی آماده شوم، باید دید برنامه کادر فنی برای وزن من چیست. تمام تلاشم را می‌کنم که از جهانی دوم دست پر برگردم. / تسنیم

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی