امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۱۳:۳۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  امیرحسین زارع گفت: با تدابیر علمی و فنی مربیان و آنالیزها و تمرینات بسیار خوب توانستم در رقابت های جهانی موفق عمل کنم.

به گزارش دریای ورزش“، امیرحسین زارع دارنده مدال های طلای جهان و برنز المپیک در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در مورد عملکردش در رقابت های جهانی نروژ با بیان این مطلب افزود: حس خوبی دارم که بعد از ۳۲ سال توانستم برای ایران مدال طلای سنگین وزن جهان را به ارمغان بیاورم و باید بگویم که این مدال حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی در اردوهای تیم‌ملی و تدابیر علمی و فنی مربیان بود که شبانه‌روزی کمک کردند تا به بهترین فرم برای حضور در این رقابت‌ها برسم. خوشبختانه کادرفنی علاوه بر تمرینات بسیار خوبی که به ملی‌پوشان دادند، آنالیزهای دقیقی هم از حریفان داشتند و نسخه‌های درستی برای غلبه بر حریفان به دست ما دادند.

وی ادامه داد: انگیزه زیادی برای قهرمانی در این رقابت‌ها داشتم و به هیچ عنوان نمی‌خواستم اتفاقات المپیک در این رقابت‌ها رقم بخورد و به همین دلیل با چشمانی باز مقابل گنو پتریاشویلی رفتم و توانستم با کمک کادرفنی بر این کشتی‌گیر عنوان‌دار غلبه کنم. البته حریف اصلی من فقط پتریاشویلی نبود و در دیدار نیمه‌نهایی هم رقابت سنگینی با طاها آکگول داشتم. آکگول تنها کشتی‌گیری بود که مقابل زیر کتف زدن‌های من ایستادگی کرد و تسلیم زیرکتف زدن‌های من نشد و به همین دلیل تاکتیک دیگری را به مبارزه‌ام اضافه کردم و خوشبختانه توانستم بر این کشتی‌گیر قلدر و عنوا‌ن‌دار غلبه کنم.

دارنده مدال طلای سنگین وزن جهان در پایان خاطرنشان کرد: این شروع کار من است و در تازه ابتدای راه قرار دارم و می‌خواهم همین روند را ادامه بدهم تا عناوین بیشتری برای کشورمان به دست بیاورم. همیشه آرزو داشتم دل مردم کشورمان را شاد کنم و خوشبختانه حالا در مسیری قرار گرفته‌ام که می‌توانم به این آرزو برسم. از همه مردم کشورمان که با دعای خیر خودشان به اعضای تیم‌ملی انرژی مثبت منتقل کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم سایر ملی‌پوشان نیز بتوانند با کسب خوش‌رنگ‌ترین مدال‌ها، باعث قهرمانی تیم‌ملی کشورمان در این دوره از رقابت‌ها شوند. این را هم بگویم که قبل از آغاز رقابت پایانی از امام رضا (ع) مدد گرفتم و حالا هم مدال طلای خود را به امام رضا(ع) تقدیم می‌کنم و می‌خواهم مدالم را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کنم. همواره ارادت خاصی به امام هشتم داشته‌ام و بلافاصله بعد از بازگشت به ایران، همراه با خانواده به پابوس امام رضا(ع) خواهم رفت.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی