امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۳۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  مردان تکواندوکار مازندرانی با ۲طلا و ۲ نقره یک برنز در دومین و آخرین روز سومین دوره مسابقات بین المللی آزاد آسیا به کار خود پایان دادند تا ۱۰ مدال رنگارنگ دستاورد شیر مردان مازندران از این رویداد باشد.

به گزارش دریای ورزش“،  آخرین روز از سومین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو آزاد آسیا در گروه مردان از روز چهارشنبه – ۲۸ مهرماه در هتل “پارسیان استقلال” تهران آغاز و با برگزاری مبارزات اوزان زوج ۵۸-، -۶۸، ۸۰- و ۸۷+  پیگیری شد.

این دوره از رقابت‌ها با حضور ۱۹۲ تکواندوکار از هشت کشور افغانستان، ایران، پاکستان، ترکیه، روسیه، عراق، لبنان و هند برگزار شد.

حسین طالب پور، علیرضا حسین پور، علیرضا علیخان زاده،علی قدوسی، ابوالفضل غفاری، علی احمدی، علیرضا نادعلیان و مهدی مجازی ۸ هوگوپوش مازندران در آخرین روز و اوزان زوج ۵۸-، -۶۸، ۸۰- و ۸۷+  بودند، که در شیاپ جانگ به مصاف حریفانشان رفتند.

ابوالفضل غفاری در وزن ۸۰- کیلوگرم در نیمه نهایی به مدال برنز بسنده کرد، در وزن ۵۸- کیلوگرم علیرضا حسین پور و علیرضا علیخان زاده ۲ هوگوپوش از شهرهای فریدونکنار و بابل مقابل هم قرار گرفتند و حسین پور پیروز این میدان شد و بر سکوی قهرمانی ایستاد و علیخان زاده به گردن آویز نایب قهرمانی رسید

در وزن ۸۷+ کیلوگرم علی احمدی و علیرضا نادعلیان ۲ جویباری برای رسیدن به مدال طلا این رویداد به مصاف هم رفتند و علیرضا علیخان زاده با برتری فینال را به پایان رساند و قهرمان آزاد آسیا و احمدی بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

مازندرانی ها در روز نخست با امیررضا متولد شهرستانی، سید هیربد صادقی، عرفان بزرگی، عرفان جمشیدی، حمیدرضا هادیان، دانیال بزرگی، امیررضا صادقیان، امیرحسین بیضایی و حسن بشیری ۹ هوگوپوش به مصاف حریفانشان در اوزان فرد رفتند.

 در وزن ۸۷- کیلوگرم طلا حسن بشیری ، مدال نقره امیرحسین بیضایی در ۷۴- کیلوگرم و مدال برنز امیررضا متولد شهرستانی، عرفان بزرگی و دانیال بزرگی در اوزان ۵۴-، ۶۳- و ۷۴- کیلوگرم بدست آورد تا جمع مدال آوری مازندرانی ها در این رویداد به ۳ مدال طلا، ۳ نقره و ۴ برنز برسد.

گفتنی است مازندران در بخش بانوان ۶ مدال (۲ نقره و ۴ برنز ) بدست آورد تا دستاورد دختران و پسران این استان قهرمان پرور ۱۶ مدال رنگارنگ  از سومین دوره مسابقات بین المللی آزاد آسیا باشد.

اسماعیل اسماعیل پور مربی بابلی همراهی مازندرانی را به عهده دارد و مجید نازیان نجفی داور قائمشهری که در جام فجر عنوان برترین داور را گرفت در این دوره قضاوت میکند.

مسابقات آزاد آسیا ۱G است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتيب ۱۰، ۶ و ۳٫۶ امتياز در راستای افزایش رنكينگ المپيك تعلق می‌گیرد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی