امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۵۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  عضو تیم ملی کاراته بانوان گفت : کسب مدال طلایی آسیا یکی از شیرین ترین لحظات زندگیم بود.

به گزارش دریای ورزش“،  سارینا فتحی جوان لرستانی کاراته ایران که متولد شهرستان دلفان است در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۱ در نخستین حضورش در آوردگاه بین المللی موفق شد مدال طلای این مسابقات را در خاک آلماتی قزاقستان ازآن خود کند و در همین رابطه تصمیم گرفتیم تا با او که یکی از ستاره های آینده دار این رشته در سال های آتی خواهد بود مصاحبه‌ای اختصاصی داشته باشیم که باهم در ادامه می خوانیم.

از خودت بگو و اینکه کاراته را چگونه شروع کردی؟ سارینا فتحی هستم‌ متولد سال ۱۳۸۳ که در شهرستان نوراباد (دلفان) استان لرستان به دنیا آمدم و از ۶ سالگی یعنی سال ۸۹ استارت فعالیت خودم را در رشته کاراته آغاز کردم و حدود ۱۱ سال است که در این رشته فعالیت می‌کنم.

چه چیزی باعث شد تا به کاراته علاقمند بشی و این رشته را به صورت حرفه ای ادامه دهی؟ از بچگی به این رشته خیلی علاقه مند بودم و دوست داشتم تا در ورزش کاراته فعالیت کنم و با توجه به اینکه در کشورم و به ویژه در شهرستانم در بخش بانوان محدودیت های بسیاری برای ورزش بانوان وجود داشت خیلی تلاش کردم بلکه بتوانم این دیدگاه را تغییر دهم و با پشت کار ، تلاش و انگیزه ثابت کنم که در اوج محدودیت هم می‌توان خوش درخشید و به دستاوردهای بزرگ رسید.

به انگیزه و تلاش اشاره‌ای داشتی، لطفا از اهدافت برای آینده در این رشته ورزشی بیشتر صحبت کنید؟ اهداف خیلی بزرگی برای آینده ورزشی خود در نظر دارم و همیشه تلاش خواهم کرد تا بتوانم با کسب مدال های خوشرنگ در میادین ملی و بین المللی باعث سربلندی هموطنانم باشم ‌و به ویژه با به دست آوردن این افتخار آفرینی ها جوابگوی زحمات و حمایت های مربیانم اللخصوص خانواده‌ام‌ که حامی همیشگی ام هستند باشم.

شیرین ترین پیروزی که در این مدت زمان فعالیتت در رشته کاراته به دست آوردی از نگاه خودت کدام است؟ به نظرم فکر میکنم دلچسب ترین و با ارزش ترین پیروزی و مدالی که تا کنون کسب کردم به مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۱ برمی‌گردد که در کشور قزاقستان به میزبانی آلماتی برگزار شد و توانستم در وزن +۵۹ کیلو گرم با کسب پیروزی های شیرین مدال خوشرنگ‌ طلا آسیا را به دست آورم و اولین بانوی باشم در شهرستانم‌ که در این رشته موفق به مدال طلای آسیایی شده ام.

اگر کاراته کار نمیشدی دوست داشتی در چه رشته ورزشی دیگری فعالیت کنی؟ شاید اگر وارد دنیای کاراته نمی‌شدم خیلی دوست داشتم تا در ورزش های توپی هم مانند بسکتبال و والیبال فعالیت کنم اما خوشحالم که با کاراته آشنا شدم و به دنبال تحقق اهداف بزرگم در رشته مورد علاقه‌ام‌ هستم.

و اما سوال پایانی، آیا جز کاراته و ورزش به هنر و چیز دیگری علاقمند هستی که پیگیر آن باشی؟ از همان بچگی به کارهای هنری علاقه‌ای نداشتم و فقط در تلاش هستم در کنار ورزش حرفه ای تحصیلاتم را نیز ادامه دهم.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی