امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۲۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،   تیم ستارگان بابلسر عنوان نایب قهرمانی مسابقات لیگ برتر دراگون‌بوت باشگاه‌های کشور را به دست آورد.

 به گزارش دریای ورزش“،   مرحله سوم و چهارم لیگ برتر دراگون‌بوت باشگاه‌های کشور با حضور تیم‌های هردیا کورد، دریانوردان بوشهر، ستارگان بابلسر، ملوان انزلی، سایپا تهران، انبوه‌سازان ابرسفید، شاماران کانو کلاب کردستان و سکان تهران در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

این مسابقات در مواد ۲۰۰ متر، ۵۰۰ متر و ۱۰۰۰ متر (۴ در ۲۵۰) برگزار شد که در مجموع شاماران کانوکلاب کردستان با ۶۴ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد.

ستارگان بابلسر با مربیگری مجتبی غلام نیا و کسب ۵۶ امتیاز عنوان نایب‌قهرمان شد و ملوان بندر انزلی با ۵۳ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

بابلسری‌ها با حمایت مالی شرکت استحکام سازه شانی در این رقابت‌ها شرکت کرد.

در مسابقه دراگون‌بوت ۱۰۰۰ (۴ در ۲۵۰) متر شاماران کانوکردستان با زمان ۴:۴۴.۷۹ دقیقه مدال طلا گرفت و ستارگان بابلسر با زمان ۴:۵۸.۷۷ دقیقه، مدال نقره را به دست آورد.

ملوان بندرانزلی با زمان ۲:۰۵.۵۹۰ دقیقه در مسابقه فینال A دراگون‌بوت ۵۰۰ متر اول شد. شاماران کانوکردستان با زمان ۲:۰۶.۰۸۰ دقیقه بر سکوی دوم قرار گرفت و ستارگان بابلسر هم با زمان ۲:۰۶.۲۷۰ دقیقه جایگاه سوم را کسب کرد.

در مسابقه فینال A دراگون‌بوت ۲۰۰ متر شاماران کانوکردستان با زمان ۴۸.۱۲ ثانیه مدال طلا، ملوان انزلی با زمان ۴۸.۲۰ ثانیه مدال نقره و انبوه‌سازان ابرسفید با زمان ۴۸.۳۱ ثانیه مدال برنز به دست آوردند.

قایقرانان شاماران کانو کردستان با زمان ۴:۴۶.۸۰ دقیقه مدال طلا را در مسابقه دراگون‌بوت ۱۰۰۰ متر به گردن آویختند. ستارگان بابلسر با زمان ۴:۵۵.۳۰ دقیقه مدال نقره را کسب کردند و انبوه‌سازان ابرسفید با زمان ۵:۰۲.۲۰ دقیقه مدال برنز را به خود اختصاص دادند. / باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی