امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۳۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم فوتبال شمس آذر قزوین در دومین مسابقه هم به برتری رسید و توانست شش امتیازی شود و همچنان در صدر باقی بماند.

 به گزارش دریای ورزش“،   شمس آذر قزوین که شروع بسیار خوبی در رقابت‌های لیگ دسته اول داشت و توانست در هفته اول تیم فوتبال خوشه طلایی‌ ساوه را با چهار گل از پیش رو بردارد، در هفته دوم به بابل رفته بود تا مقابل شاگردان وحید بیاتلو قرار بگیرد؛ تیمی که در هفته اول با نتیجه ۲ بر صفر مقابل سایپا در ورزشگاه دستگردی شکست خورده بود.

در نیمه اول این بازی و در دقیقه ۳۷ دریای بابل توانست با گل مهدی شریفی روی پاسی که توسط مهرداد حیدری به او رسیده بود، جلو بیفتد و در حالی که بازی تا دقیقه ۴۵ با همین نتیجه دنبال می‌شد درلحظات پایانی بود که شمس آذر قزوین در دقیقه ۴۵ توسط کنعان طاهر نژاد مدافع میانی خود به گل رسید تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

در نیمه دوم تلاش دو تیم برای رسیدن به گل ادامه داشت ولی این تیم میهمان بود که برخلاف انتظارات توانست در دقیقه ۶۷ در ورزشگاه هفتم تیر بابل به گل دوم توسط مهدی گودرزی دست پیدا کند و با سه امتیاز ارزشمند این شهر را به مقصد قزوین ترک کند.

با این نتیجه حالا شاگردان سعید دقیقی برخلاف انتظارات توانستند پس از دو بازی ۶ امتیازی شوند تا بالاتر از سایپا که این تیم هم موفق به کسب دو پیروزی از دو مسابقه ابتدایی خود شده در صدر جدول رده بندی قرار بگیرند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی