امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۲۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک در تور آزاد آسیا گام نخست را محکم برداشت و با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید.

به گزارش دریای ورزش“، تور آزاد والیبال ساحلی آسیا از امروز (دوشنبه ۱۶ آبان) در بندرعباس آغاز شد و تا روز جمعه ۲۰ آبان ادامه دارد.

در سومین مسابقه روز نخست عبدالحامد میرزاعلی و آرش وکیلی در ترکیب ایران یک و نارش تامپرا و کریشنا راجو مودونوری از تیم هند در قالب گروه A ساعت ۱۵:۵۰ در زمین اصلی به مصاف هم رفتند.

در این مسابقه ملی‌پوشان کشورمان با امتیازات ۲۱ بر ۱۳ و ۲۱ بر ۱۰ به پیروزی رسیدند. حریف کشورمان تنها ۲۵۴ امتیاز تیمی داشت و ایرانی‌ها با کارنامه ۲۱۰۰ امتیازی خود در یک رقابت گرم، توانمندی‌های خود را به رخ حریف کشیدند.

در چهارمین مسابقه تیم‌های چین یک (لایک جیانگ ها و جیا شین وو) با هنگ کنگ یک (پوئی لام وانگ و کیفانگ لام) در گروه C با هم به رقابت پرداختند. در این دیدار که به صورت همزمان در زمین دو انجام شد، چینی‌ها دو بر صفر حریف را شکست دادند.

در این دیدار تیم چین یک با امتیاز ۲۱ بر ۱۶ و ۲۱ بر ۱۰ هنگ کنگ یک را مغلوب خود کرد.

جائو شین لی و جونجی لیو در مجموع ۳۲۰۸ امتیاز تیمی در کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی والیبال دارند و پوئی لام وانگ و کیفانگ لام ۲۰۰ امتیازی هستند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی