امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۶:۳۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم‌ هورسان در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال به پیروزی رسید تا نخستین شکست قهرمان نیم فصل را رقم بزند.

به گزارش دریای ورزش“،    هفته سیزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه چهارم دی‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای گرگان، یزد، رفسنجان، آمل، اصفهان، ارومیه و تهران پیگیری می‌شود.

دربی مهم مازنی‌ها دومین مسابقه هفته سیزدهم لیگ برتر مردان بود که در سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آمل برگزار شد و تیم‌های لبنیات هراز و هورسان رامسر به مصاف یکدیگر رفتند.

در این مسابقه شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز آمل که با ۱۲ برد و ۳۴ امتیاز عنوان قهرمانی نیم فصل را به دست آورده بودند، نخستین شکست خود در این رقابت‌ها را سه بر یک تجربه کردند.

تیم هورسان رامسر در ست سوم ۲۵ بر ۲۱ مغلوب میزبان شد اما در ست‌های اول، دوم و چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسید و هشتمین برد خود را به دست آورد و در پایان دور رفت برد ارزشمندی کسب کرد و ۲۴ امتیازی شد.

علیرضا گیلانی و حمید حق‌بین ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که به مدت ۱۱۳ دقیقه طول کشید و حسینی فرماندار ویژه آمل و معاون استاندار مازندران از جمله تماشاگران این مسابقه در سالن پیامبر اعظم (ص) بود.

همچنین مسعود ذوقی و مرتضی علایی داوران اول و دوم این دیدار بودند که برای نخستین بار بعد شیوع کرونا با حضور تماشاگران برگزار شد.

آملی ها از سال ۹۸ و شروع کرونا تا کنون تنها یک بار موفق به کسب مجوز شورای تامین برای تعداد محدودی تماشاگر شده بودند، اما امروز برای نخستین بار شورای تامین با بلیت فروشی ظرفیت کامل سالن موافقت کرده بود.

همچنین حضور پیشکسوتان دهه پنجاه، شصت و هفتاد والیبال استان مازندران در این مسابقه جلوه خاصی به جدال دو تیم و مباحث کارشناسی این مسابقه داده بود.

در دیگر مسابقه این هفته لیگ برتر مردان تیم‌های مس رفسنجان و راه‌یاب ملل مریوان به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده مریوان با شکست سه بر دو حریف به ششمین برد خود دست یافت.

مسی‌ها در ست نخست و چهارم این مسابقه ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱به پیروزی رسیدند اما در ست‌های دوم تا چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۰ نتیجه را به میهمان خود واگذار کردند تا دور رفت را با سه برد و ۱۱ امتیاز به پایان برسانند.

شهباز صدری، محمد شاهمیری، امید فولادی‌وندا و علیرضا پوردهقان به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

این مسابقه ۵۰۰ نفر تماشاگر داشت، به مدت ۱۴۹ دقیقه طول کشید و دو کارت زرد هم داشت که داور نخست مسابقه به احمد حسن‌زاده از تیم مس و کمال قریشی بازیکن تیم راه‌یاب به دلیل اعتراض بی مورد نشان داد.

شاگردان آرش صادقیانی در تیم راه‌یاب نیز دور رفت را با ۶ برد و ۱۶ امتیاز به پایان رساندند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی