امروز

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۴۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، مجمع انتخاباتی کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان مازندران ظهر امروز پنجشنبه ۴ اسفند ماه در اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران برگزار شد و مرتضی عابدی بعنوان رئیس این هیات ورزشی انتخاب شد.

 

به گزارش دریای ورزش“،   صبح امروز پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ مجمع انتخاباتی هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان مازندران با حضور «رضا حیدری» سرپرست فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی، «حسین بریمانی» معاون امور ورزش، انصار آری مسئول بازرسی اداره کل و اعضای مجمع برگزار شد .

در پایان و با شمارش آراء، مرتضی عابدی با کسب ۲۶ رای، به مدت ۴ سال بعنوان رئیس هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان مازندران انتخاب شد.

رضا حیدری سرپرست فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی در این مجمع ضمن تقدیر از اداره کل ورزش و جوانان، اظهار داشت: امسال سال خوبی برای کونگ‌فو استان مازندران بود. در مباحث آمار بیمه‌ای که آمار بیمه‌ها در شش ماه اول امسال با آمار سال گذشته برابری کرده که نشان میدهد تعامل خوبی در کونگ‌فو مازندران صورت گرفته است.

حیدری به حمایت‌ها از فدراسیون کونگ‌فو گفت و افزود: با وزارت ورزش و هم کمیته ملی المپیک تعامل خوبی داریم و مورد حمایت قرار داریم.

وی با بیان اینکه چالش‌های زیادی داشتیم در این فدراسیون، خداروشکر این چالش‌ها را پشت سر گذاشتیم، گفت: جامعه کونگفو یک جامعه بسیار فعال و پرمخاطب در کشور است.

حیدری با اشاره به توسعه این رشته در تمام مناطق، گفت: در روستاها هم کونگ‌فو کار میکنند و این‌ها اعتبار کشور ما هستند. ما باید دست مربیان را ببوسیم که با حداقل امکانات برای نشاط و سلامت جامعه تلاش میکنند.

رئیس فدراسیون کونگ‌فو بیان داشت: انتظار داریم هیات کونگ فو مازندران با مدیریت، آقای عابدی در بحث آموزش که نیاز امروز هیات های ورزشی است برنامه های مهمی را در دستور کار قرار داده تا به نتایج مطلوبی در این حوزه دست یابد.

حیدری ادامه داد: همچنین با استعداد یابی می توان ورزشکاران این رشته ورزشی در استان شناسایی تا در تیم‌های ملی حضور یافته و برای این استان افتخار آفرینی کنند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی