امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۲۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،   عرفان جلالی نژاد بازیکن تیم والیبال هراز آمل گفت : عطایی باعث ظهور پدیده های جوان لیگ می شود .

 

به گزارش دریای ورزش“،  عرفان جلالی نژاد بازیکن تیم والیبال هراز آمل درباره وضعیت خودش در تیم هراز آمل و نایب قهرمانی تیم هراز در لیگ برتر امسال در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: خداروشکر فصل خیلی خوبی رو پشت سر گذاشتیم و با تلفیقی از بازیکن های جوان و با تجربه ای که داشتیم توانستیم فصل فوق العاده ای را زیر نظر آقای عطایی پشت سر بگذاریم و به مقام نایب قهرمانی برسیم.

وی در ادامه افزود: تیم هراز امسال با ترکیب بازیکنان باتجربه مثل رضا قرا و مجتبى میرزاجانپور درکنار بازیکنان جوان مثل علی حاجی پور و پوریا خانزاده که پدیده های لیگ بودند یک تیم رویایی داشتیم و خداروشکر توانستیم به شرایط تیم کمک کنیم تا به فینال برسد و حتی میتوانست این فصل برایمان با قهرمانی تمام شود که متاسفانه حسرتش در دلمان ماند و در فینال به تجربه تیم شهداب باختیم.

جلالی نژاد در رابطه با اعتماد بهروز عطایی به‌ بازیکنان جوان گفت: زمانی که من در تیم کاله جوان بودم، از همان جا به تیم ملی نوجوانان دعوت شدم که بعد از ادو به لطف آقای عطایی به تیم بزرگسالان کاله پیوستم که خداروشکر پنج سال مثل سرباز شاگرد آقای عطایی بودم که امیدوارم از من راضی باشند اما من همیشه والیبال را به آقای عطایی مدیون هستم.

دریافت کننده قدرتی تیم والیبال هراز آمل در رابطه با جدایی عطایی از تیم هراز آمل بیان داشت: آقای عطایی بسیار جدی و آدم با دیسیپلینی است که تمام کارهایش روی نظم و برنامه ریزی است و مطمئناً تصمیم درستی گرفته است و ما به تصمیمی که گرفت احترام میگذاریم و امیدوارم در تیم جدیدش موفق باشد.

جلالی نژاد درباره جدایی خودش و رهسپار شدن به خدمت مقدس سربازی گفت: با تصمیمی که گرفتم و مشورت با آقای عطایی برای گذراندن خدمت سربازی به تیم پاس گرگان پیوستم و شاگرد آقای عیسئ سنگدوینی شدم و امیدوارم که بعد از گذراندن خدمت سربازی برگردم به شهرم و سرباز شهر خودم باشم.

عرفان جلالی نژاد بازیکن مازندرانی تیم والیبال هراز آمل در پایان خاطرنشان کرد: در وهله اول هر بازیکنی آرزوی پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد که من هم از این قاعده مستثنی نیستم امل دوست دارم بعد از خدمت سربازی لژیونر شوم و در یکی از بهترین تیم های جهان بازی کنم.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی