امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۳۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  جهت حضور پرقدرت در رقابت های جهانی باکو، ۶ تکواندوکار مازنی به همراه تیم ملی تکواندو کشورمان در ۲ گروه بانوان و آقایان عازم کشور جمهوری آذربایجان شد.

 

به گزارش دریای ورزش“،   تیم ملی تکواندو کشورمان بامداد روز جمعه پنجم خرداد ماه جهت شرکت در بیست و ششمین دوره رقابت های قهرمانی جهان به میزبانی جمهوری آذربایجان،  تهران را ابتدا به مقصد استانبول و سپس باکو ترک کرد.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان هشتم تا ۱۴ خرداد ماه به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان در سالن ۲۵۰۰۰ نفری «کریستال» شهر باکو برگزار می‌شود،  علیرضا حسین پور، فرزان عاشورزاده و علیرضا نادعلیان در بخش آقایان و سعیده نصیری، تینا مدانلو و زهرا پوراسماعیل را در بخش بانوان نمایندگان مازندران در این مسابقات هستند.

بر همین اساس روز دوشنبه هشتم خردادماه در روز نخست این مسابقات، تینا مدانلو پیشقراول کاروانی مازنی ها در قهرمانی جهان خواهد بود در وزن ۵۷- کیلوگرم بانوان به مصاف رقبای خود می‌رود.

سه شنبه نهم خردادماه در روز دوم تکواندوکاران اوزان ۵۸- کیلوگرم آقایان و ۷۳- کیلوگرم بانوان مبارزات خود را برگزار می‌کنند که علیرضا حسین پور و  زهرا پوراسماعیل از کشورمان به دیدار حریفان خود خواهند رفت.

پنجشنبه یازدهم خردادماه رقابت‌های وزن ۶۳- کیلوگرم برگزار می شود، فرزان عاشورزاده تنها تکواندوکار ایران است که مبارزات خود را برگزار می‌کند.

پنجمین نماینده مازنی در روز پنجم این دوره از مسابقات است که روز جمعه دوازدهم خردادماه در وزن ۴۶- کیلوگرم بانوان به مصاف حریفانش می رود.

و یکشنبه چهاردهم خردادماه در روز پایانی، علیرضا نادعلیان سنگین وزن مازنی به عنوان آخرین نماینده از استان و ایران در وزن ۸۷+ کیلوگرم آقایان مسابقات خود را برگزار می‌کنند.

گفتنی است، شب گذشته با برگزاری اولین جلسه با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، اصغر رحیمی سرپرست دبیرکلی رقم پاداش ملی پوشان مدال آور در باکو را مشخص کردند، بر این اساس هر تکواندوکاری که موفق به کسب مدال طلا در این مسابقات شود  ۱۵۰۰ دلار پای سکو، نفر دوم ۷۰۰ و نفر سوم ۵۰۰ دلار پاداش دریافت خواهند کرد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی