امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۰۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، در روز سوم رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان، آرین سلیمی به نشان برنز وزن ۸۷- کیلوگرم دست یافت.

 

به گزارش دریای ورزش“، بیست‌وششمین دوره رقابت‌های تکواندوی قهرمانی جهان که از دوشنبه هشتم خرداد ماه در سالن ۲۵۰۰۰ نفری «کریستال» شهر باکو به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان با حضور ۹۴۹ تکواندوکار آغاز شده، امروز چهارشنبه ۱۰ خردادماه با مبارزات اوزان ۴۹- کیلوگرم بانوان و ۸۰- و -۸۷ کیلوگرم آقایان برگزار شد که ایران ۳ نماینده داشت و در نهایت آرین سلیمی در وزن ۸۷- کیلوگرم مدال برنز را تصاحب کرد.

در وزن ۸۷- کیلوگرم، «آرین سلیمی» دور نخست با «رائول گارسیا مارتینز» از اسپانیا رو به رو شد و توانست برابر عنواندار گرندپری به برتری با نتیجه ۲ بر یک برسد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شود. در این مرحله «برایان سالازار» دارنده مدال برنز قهرمانی جهان مکزیک را در ۲ راند شکست داد و حریف «مایکل رودریگز» از آمریکا شد. آرین در این مرحله نیز ۲ بر صفر به پیروزی رسید تا به دور نیمه نهایی صعود کند.

در این مرحله آرین با وجود پیروزی مقابل «کانگ» از کره جنوبی در رقابت های گرنداسلم ووشی، این بار در یک دیداری نزدیک و نفسگیر بازی را ۲ بر یک در راندشماری به حریف واگذار کرد و در اولین حضور خود در رویداد جهانی صاحب نشان ارزشمند برنز شد.

همچنین در  وزن ۴۹- کیلوگرم «غزل سلطانی» و در وزن ۸۰- کیلوگرم «مهران برخورداری» دیگر نمایندگان ایران بودند که به ترتیب نتیجه را به رقبای مصر و ازبکستان واگذار کردند.

گفتنی است تا به اینجا تیم ملی ایران توسط «متین رضایی و آرین سلیمی» صاحب ۲ نشان برنز شده است.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی