امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۱۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم ملی تکواندو ایران در این دوره از رقابت‌ها با کسب ۱۵ مدال طلا، نقره و برنز به کار خود پایان داد.

به گزارش دریای ورزش“،  ملی پوشان نونهالان ایران در روز پایانی رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به کسب ۵ مدال طلا شدند.

رقابت‌های نونهالان قهرمانی آسیا روز جمعه ۱۷ شهریور در سالن «نوفل نوهاد» شهر بیروت لبنان پیگیری شد و تیم ایران در ۲ گروه دختران و پسران ۶ نماینده داشت که موفق به کسب ۵ مدال طلا شد.
روزان حیدری در رده قدی ۱۷۲- سانتی متر ابتدا «لو یو» از چین تایپه را ۲ بر صفر مغلوب کرد. حیدری در یک چهارم نهایی نماینده تیم پناهندگان را با همین نتیجه شکست داد. حیدری در نیمه نهایی هم از سد نماینده قزاقستان گذشت و در دیدار پایانی «پارک» از کره جنوبی را ۲ بر صفر از پیش رو برداشت و به مدال طلا رسید.
نیایش علی عسکری در رده قدی ۱۷۶- سانتی متر پس از یک دور استراحت، در مرحله نیمه نهایی «یو چونگ» از چین تایپه را ۲ بر صفر از پیش رو برداشت. وی در دیدار پایانی و مبارزه با «چئائون لی» از کره جنوبی به پیروزی ۲ بر صفر رسید و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
هستی خلجی در رده قدی ۱۷۶+ سانتی متر در فینال به مصاف «کیم» از کره جنوبی رفت و با برتری ۲ بر صفر به مدال طلا دست یافت.
ایلیا الهویرنی در رده قدی ۱۸۰+ سانتی متر دور نخست «شاپتفراتس» از قزاقستان را ۲ بر صفر شکست داد. ملی پوش کشورمان در نیمه نهایی از سد «کوین ساوان» از لبنان گذشت و در فینال هم به راحتی و با نتیجه ۲ بر صفر «بت اردنه» از مغولستان را مغلوب کرد و صاحب گردن آویز طلا شد.
ابوالفضل نجفی در رده قدی ۱۸۰- سانتی متر، پس از یک دور استراحت در مرحله یک چهارم نهایی «آنتونی راچید» از لبنان را ۲ بر صفر شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. نماینده کشورمان در ادامه با برتری مقابل تکواندوکاری از قزاقستان راهی مبارزه پایانی شد و در جدال برای کسب مدال طلا «جئون وو کیم» از کره جنوبی را هم ۲ بر صفر شکست داد و روی سکوی نخست ایستاد.
صدرا رحیم پور در رده قدی ۱۷۶- سانتی متر در مرحله نخست با قرعه استراحت مواجه شد و در ادامه نتیجه را ۲ بر صفر به «جئونو مین» از کره جنوبی واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
تیم تکواندو ایران در این دوره از رقابت‌ها با کسب ۱۵ مدال طلا، نقره و برنز به کار خود پایان داد.
سیدمحمد عبداللهی، سیدفاطمه زهرا باقری، نارینا خیاط، ایلیا الهویرنی، روزان حیدری، ابوالفضل نجفی، نیایش علی عسکری و هستی خلجی هشت مدال طلا، فاطمه حسن زاده، امیرعباس نصیری، پینار لطفی زاده و پویا کیا حیرتی چهار مدال نقره، اسماً خرمی، محمدحسین منتظری و آرمین معصومی هم سه مدال برنز برای تیم کشورمان کسب کرده‌اند.
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی