امروز

شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۲۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

امیرمحمد یزدانی با شکست مقابل حریف آمریکایی خود به مدال نقره وزن ۷۰ کیلوگرم دست یافت.

ه گزارش دریای ورزش، امیرمحمد یزدانی با سابقه کسب مدال نقره جهان در سال ۲۰۲۱ در وزن ۶۵ کیلوگرم، امسال با انگیزه‌های زیادی با توجه به اتفاقات سال گذشته به مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد پای گذاشت.

دیروز امیرمحمد یزدانی، که مثل حسن یزدانی اهل جویبار است، توانست با اقتدار تمامی کشتی های خود را پشت سر بگذارد و فینالیست شود. او در دور اول با نتیجه ۱۱ بر ۱ پاتریک اولنزین از لهستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر صفر ماگومد خانیف از آذربایجان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این دیدار ارنظر آکماتالیف دارنده مدال نقره و برنز جهان از قرقیزستان را با نتیجه ۱۰ بر صفر از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در این دیدار با نتیجه ۱۳ بر ۲ مقابل رمضان رمضان اف، کشتی گیر روسی الاصل و دارنده مدال نقره اروپا، از بلغارستان پیروز شد و به دیدار فینال رسید.

امیرمحمد یزدانی در فینال وزن ۷۰ کیلوگرم مقابل زین رترفورد روی تشک رفت. در حالی که دو امتیاز اول به این کشتی گیر‌ جویباری رسیده بود، در ادامه حریف آمریکایی توانست با چند حمله متوالی کشتی را ۸ بر ۲ کند. حملات ثانیه‌های آخر یزدانی ۳ امتیاز در پی‌ داشت و او‌ در‌ نهایت ۸ بر ۵ شکست خورد و به مدال نقره رسید. / ورزش۳

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی