امروز

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۳۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود دریا بابل کاسپین عبور کند.

 

به گزارش دریای ورزش“،  در یکی از دیدارهای هفته چهارم رقابت های لیگ دسته اول، تیم‌های دریا کاسپین و نفت مسجدسلیمان در شهر بابل به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۲ بر یک شاگردان ابراهیم اشکش به پایان رسید.

تیم‌های نفت مسجدسلیمان و دریا کاسپین تیم‌هایی هستند که تا هفته گذشته و به دلیل بدهی‌هایی که داشتند، با رأی کمیته تعیین وضعیت، تنها قادر به استفاده از ۱۱ بازیکن اصلی و تعداد محدودی بازیکن روی نیمکت ذخیره‌ها بودند.

دریا بابل با این ترکیب پای به زمین مسابقه گذاشت:
علی محسن زاده، صالح غلامی، امید منصوری، مجتبی ممشلی، سینا خادمپور، میلاد ابطحی، امیرحسین باقرپور، محمدحسین باباگلی، معین قربانی، ابوالفضل آذرنوشان و مرصاد فلاح نژاد

در سمت مقابل نیز این نفرات برای نفت مسجدسلیمان پای به زمین مسابقه گذاشتند:
امیر مقداد مالکی، امین کعبی، امین هاشمی‌فرد، محمدامین سعیداوی، محمدرضا خدری، حسین بهرامی، سجاد تمیمی، رضا جباری، رضا احمدیان‌زاده، علی جراح، رضا رضایی

در همان دقایق ابتدایی بازی بود که بازیکنان نفت مسجدسلیمان صاحب یک ضربه پنالتی شدند که رضا رضایی در دقیقه ششم مسابقه آن را به گل تبدیل کرد تا تیم میهمان با یک گل پیش بیفتد.

در وقت‌های تلف شده نیمه نخست بود که روی یک ارسال چسبیده به خط عرضی زمین، امیرحسین باقرپور از خروج اشتباه گلر نفت استفاده کرد و با ضربه سر، دروازه حریف را باز کرد تا نیمه نخست با تساوی یک – یک به پایان برسد.

با سوت پایان نیمه اول، ابراهیم اشکش و یونس گرائیلی سرمربیان دو تیم با یکدیگر وارد درگیری لفظی شدند که این موضوع سبب شد تا بازیکنان دریا بابل و نفت مسجدسلیمان با هم درگیر شوند که این اتفاقات باعث ملتهب شدن جو استادیوم شد.

رضا رضایی در نیمه دوم موفق شد در دقیقه ۶۸ بازی گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا علاوه بر اینکه نفت مسجدسلیمان را پیش بیندازد، خودش نیز در این مسابقه بریس کند. رضایی پس از یک کار تیمی وارد محوطه جریمه شد و ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که منجر به گل پیروزی بخش نفت شد.

در نهایت نیز تلاش‌های دریا بابل برای رسیدن به گل تساوی بی نتیجه بود و نفت مسجدسلیمان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به جمع اندوخته‌های خود اضافه کند.

با این پیروزی، نفت مسجدسلیمان ۷ امتیازی شد و به رده ششم جدول رده بندی صعود کرد. دریا بابل نیز با همان یک امتیاز، به رتبه چهاردهم سقوط کرد.

لازم به ذکر است به دلیل اتفاقاتی که در دیدار هفته‌های قبل دریا بابل کاسپین برابر مس سونگون و نفت و گاز گچساران رخ داد و شعارهایی که از سوی لیدرهای این تیم علیه مدیریت و کادرفنی داده شد، شب گذشته باشگاه دریا بابل با صدور اطلاعیه‌ای، اعلام کرد که این نفرات از کمیته هواداران کنار گذاشته شده و مسئولین تیم بابلی لیست لیدرهای باشگاه را در اختیار نیروهای انتظامی قرار داد تا از ورود آنها به ورزشگاه جلوگیری به عمل بیاید.

لیدرهای اخراج شده دریا بابل نیز بیرون از استادیوم حاضر شده و شعارهایی را علیه مدیریت باشگاه سر دادند. / ورزش ۳

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی