امروز

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۴۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  مدیر عامل باشگاه نساجی گفت : باشگاه نساجی آمادگی کامل برای حضور بانوان در ورزشگاه وطنی را دارد.

 

به گزارش دریای ورزش“،  صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با اشاره به نامه فوری سازمان لیگ درخصوص شرایط حضور بانوان در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر اظهار کرد: تمامی اقدامات لازم و پروتکل‌ها برای پذیرا شدن بانوان گرامی در سکوهای ورزشگاه، توسط باشگاه نساجی، انجام شده است و مشتاق حضور گرم‌شان هستیم.

وی با بیان اینکه ضلع غربی ورزشگاه شهید وطنی با مسیری ویژه و درب اختصاصی متعلق به بانوان عزیز است، افزود: امکانات مورد نیاز برای رفاه حال تماشاگران بانو طی ساعاتی که در ورزشگاه حضور دارند نیز مهیا شده است.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با اعلام اینکه از مسئولان محترم استان و شهرستان خواستاریم که نهایت مساعدت و همکاری برای نخستین حضور بانوان در ورزشگاه را داشته باشند، خاطرنشان کرد: هواداران نساجی همواره زبانزد بوده و الگوی اخلاقی و فرهنگی بسیاری از تیم‌ها هستند و این امکان پذیرایی از بانوان از نخستین هفته و پیش‌تر از دیگر شهرها در قائمشهر وجود داشت.

درودگر اضافه کرد: حق مسلم مادران، خواهران و دختران ما این است که از مواهب فوتبال و شور و نشاط خاص اجتماعی که این ورزش پرطرفدار در سطح جامعه می‌آفریند، مانند هواداران سایر باشگاه‌های لیگ برتر کشور  بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: بانوان هوادار نساجی با حضورشان در ورزشگاه آزادی در بازی مقابل الهلال نشان دادند که از چه نظم، برنامه و سازماندهی مرتبی برخوردارند و حمایت و شور و شوق آنها برای تشویق تیم محبوب‌شان مثال‌زدنی بود.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران یادآور شد: موضوع حضور بانوان هوادار همان‌طور که اشاره کردم در یک سیکل قانونی به ما ابلاغ شده و از الزامات بوده و شایسته است مسئولان ذی‌ربط استان مازندران نسبت به اجرای این مقررات نهایت پیگیری و هماهنگی را داشته باشند و با اعتماد به هواداران فرهیخته و فهیم باشگاه نساجی مصوبه شورای تامین در این زمینه صادر شود.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی