امروز

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۳۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،   دیدار تیم‌های نساجی مازندران و هوادار تهران از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

 

به گزارش دریای ورزش“،  دیدار تیم‌های نساجی مازندران و هوادار تهران از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ در ورزشگاه وطنی با قضاوت مرتضی منصوریان برگزار شد که در نهایت این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

این دیدار برای اولین‌بار با حضور هواداران بانوان در قائم‌شهر برگزار شد و استقبال بسیار خوبی نیز از این دیدار شده بود. هر دو تیم با سرمربیان جدید پا به این دیدار گذاشتند. لوکاس آلکارز و مسعود شجاعی جایگزین محمود فکری و سیدمهدی رحمتی بر روی نیمکت نساجی و هوادار شده‌اند. البته سرمربی اسپانیایی نساجی هنوز به ایران نیامده و مسعود شجاعی نیز از روی سکوها وطنی هوادار را هدایت کرد.

 

وادار خیلی زود در دقیقه ۸ موفق شد گل اول را به ثمر برساند. محمد میری روی پاس در عمق داریوش شجاعیان در محوطه جریمه به توپ رسید و با یک شوت دقیق موفق شد دروازه تیم سابق خود را باز کند، این بازیکن بعد از گلزنی به احترام هواداران نساجی خوشحالی انجام نداد. خطای میری روی فرشید اسماعیلی در دقیقه ۱۲ به تنشی در میانه زمین منجر شد که در نهایت این بازیکن با کارت زرد داور جریمه شد.

هوادار قبل از پایان نیمه اول در دقیقه ۴+۴۵ موفق شد اختلاف را به ۲ گل افزایش دهد. این‌بار نوبت به کریم اسلامی دیگر بازیکن سابق نساجی رسید که موفق شود دروازه تیم سابق خود را باز کند. اسلامی موفق شد روی پاس یونس شاکری به زیبایی با ضربه سر حسین خطیر را از پیش رو بردارد و با یک بغل پا دروازه نساجی را باز کند. اسلامی نیز همانند میری پس از گلزنی خوشحالی انجام نداد.

تیم میزبان موفق شد در دقیقه ۷۹ یکی از گل‌ها را جبران کند. ارسال کرنر فرسید اسماعیلی با ضربه سر بازیکن نساجی همراه بود که این ضربه به تیرک دروازه هوادار برخورد کرد و در ادامه امیرمهدی جان ملکی موفق شد گل اول نساجی را به ثمر برساند.

امیرمهدی جان ملکی در دقیقه ۸۴ با کارت زرد دوم داور از زمین بازی اخراج شد تا کار برای تیم میزبان سخت شود. کامبک نساجی در دقیقه ۸۹ تکمیل شد. ارسال اسماعیلی در شلوغی محوطه جریمه هوادار به حسین زامهران رسید و ضربه پرقدرت این بازیکن تبدیل به گل دوم نساجی شد.

با این نتیجه هوادار ۱۱ امتیازی شد و در رتبه دوازدهم ایستاد و در مقابل نساجی با ۱۰ امتیاز در رتبه پانزدهم قرار گرفت.

تیم داوری: مرتضی منصوریان، یعقوب سخندان، محسن بابایی و حسین زیاری

ترکیب ابتدایی نساجی:

حسین خطیر، امیرمهدی جان‌ملکی، امیرحسین سام‌دلیری، سید محمد احسان حسینی، مرصاد سیفی، محمدرضا ترابی، اسماعیل بابایی، فرشید اسماعیلی، فرزاد زامهران، نونو دلگادو، محمدرضا آزادی

 

ترکیب ابتدایی هوادار:

علیرضا حقیقی، فریبرز گرامی، صائب محبی، سبحان پسندیده، محمد میری، قائم اسلامی خواه، داریوش شجاعیان، مرتضی منصوری، محسن سفیدچقایی، یونس شاکری و کریم اسلامی

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی