امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۱۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم مهرگان نور به مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک والیبال کشور راه یافت.

 

به گزارش دریای ورزش“،  مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان کشور از دو هفته پیش آغاز شد و پس از برگزاری بازی‌های این مرحله، چهره چهار تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شد.

تیم‌های مهرگان نور، آکادمی قهرمانی گل‌گهر سیرجان، مس سونگون و صنعتگران امید با شکست حریفان خود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته یک مردان راه یافتند.

پس از بازی‌های رفت و برگشت کار به بازی سوم کشیده شد.

دیدار‌های سوم این مرحله دیروز جمعه ۲۷ بهمن در شهر‌های نور، سیرجان، تهران و اصفهان برگزار شد و تیم‌های مهرگان نور، آکادمی قهرمانی گل‌گهر سیرجان، مس سونگون و صنعتگران امید با کسب دومین پیروزی به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

تیم مهرگان نور دیروز مقابل هم استانی خود تیم کود گلفام آمل ۳ بر ۱ به پیروزی رسید تا نماینده مازندران در مرحله نیمه نهایی این مسابقات باشد و خود را در یک قدمی لیگ برتر والیبال ببیند.

چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی در پایان مرحله مقدماتی در رتبه‌های اول تا چهارم گروه الف مسابقات قرار داشتند و از گروه دوم هیچ تیمی به مرحله نیمه نهایی راه نیافت.

تیم صنعتگران امید که در پایان مرحله مقدماتی در رتبه چهارم گروه اول قرار گرفته بود در مرحله یک چهارم نهایی موفق به شکست رازین پلیمر صدرنشین گروه دوم شد و عنوان شگفتی ساز مسابقات این مرحله را به دست آورد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی