امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۳۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، نخستین المپیاد استعدادهای برتر تکواندو پسران کشور جمعه شب با قهرمانی تیم مازندران که میزبانی آن را نیز برعهده داشت به پایان رسید.

به گزارش دریای ورزش“، در این مسابقات ۳۰۹ تکواندوکار در قالب ۳۳ تیم از ۳۱ استان کشور به مدت دو روز در مجتمع بهزیستی شهید عظیمی بابلسر با هم رقابت کردند که در نتیجه تیمی مازندران با کسب ۶ نشان طلا و یک برنز به مقام قهرمانی رسید.
تیم البرز با یک نشان طلا، ۳ نقره و ۲ برنز دوم شد و تیم زنجان هم با کسب یک نشان طلا، یک نقره و یک برنز در جای سوم ایستاد.
در نتایج انفرادی این مسابقات که در ۱۰ وزن برگزار شد، در وزن منهای ۳۳ کیلوگرم ابوالفضل زندی از البرز، منهای ۳۷ کیلوگرم مهدی حیدرزاده از تیم مازندران الف، منهای ۴۱ کیلوگرم علیرضا خانزاده از مازندران، منهای ۴۵ کیلوگرم رضا زارع از فارس، منهای ۴۹ کیلوگرم مجتبی کهن روز از مازندران، منهای ۵۳کیلوگرم امیرحسین بیضایی از مازندران الف، منهای ۵۷ کیلوگرم متین حبیبی از زنجان، منهای ۶۱کیلوگرم سالار آذربد از گیلان، منهای ۶۷ کیلوگرم مهدی طهماسبی ازمازندران و وزن به اضافه ۶۵ کیلوگرم علیرضا قویدل از تیم مازندران الف به مقام های نخست دست یافتند.
استانهای مازندران و تهران هرکدام با دو تیم الف و ب در این رقابت ها حضور داشتند.
آیین اختتامیه این مسابقات با حضور رییس فدراسیون تکواند و مدیرکل ورزش وجوانان مازندران برگزار شد.
پیش از این نیز نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر نونهالان دختر با رقابت حدود ۴۰۰ هوگوپوش به میزبانی استان گیلان در رشت برگزار شد. / ایرنا

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی