امروز

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۵۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: همین که بازیکنان با عشق و تمام وجود برای نساجی بازی می‌کنند برای ما کافی است و نتیجه بازی شاید بعد از این تلاش‌ها باشد.

به گزارش دریای ورزش“،  محمود فکری پس از پیروزی نساجی مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی سنگینی را برگزار کردیم و این دیدار یکی از سنگین‌ترین دیدارهای ما در لیگ برتر بود. بازیکنان با تمام وجود جنگیدند ولی با توجه به فشردگی دیدارها و تعداد کم نفرات خستگی در ساق پاهای بازیکنانمان مشخص بود.

وی تصریح کرد: تیم سپاهان بازی خوبی را ارائه داد. در نیمه دوم تیر دروازه به کمک ما آمد و از تیر دروازه ممنونیم. اما در مجموع بازی سنگینی برای ما بود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران خاطرنشان کرد: همین که بازیکنان با عشق و تمام وجود برای نساجی بازی می‌کنند برای ما کافی است و نتیجه بازی شاید بعد از این تلاش‌ها باشد.

وی درباره اعتراض به داوری درباره تعویض این تیم گفت: قصد داشتیم ۲ تعویض به صورت همزمان انجام دهیم که کادر داوری متوجه این موضوع نشد و فشار بازی نیز مزید بر علت شد. این اتفاق در نتیجه بازی تاثیر نداشت. در مجموع داوری خوبی را شاهد بودیم و فکر نمی‌کنم سپاهان نیز بر داوری این دیدار معترض باشد.

فکری بیان کرد: روز ۱۷ مرداد را به قشر مظلوم و بی ادعای رسانه تبریک می‌گویم. نبود رسانه‌ها انعکاس اطلاعات را با مشکل مواجه می‌کند. با وجود تیم رسانه‌ای فوتبال زیباتر می‌شود.

وی درباره آسیب دیدگی رضا دهقانی گفت: دهقانی آسیب دیده است و این بازیکن را تا آخر دیدارها در اخیتار نداریم. این بازیکن کرونا ندارد و از ناحیه همسترینگ آسیب دیده است./ تسنیم

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی