امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۰۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

🔸سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری به تمجید از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر اهورا بهبهان و جنگیدن شان تا لحظات پایانی این مسابقه پرداخت.

🔸محمد اسماعیل پور در خصوص پیروزی شگفت انگیز شهروند ساری برابر اهورا بهبهان که در ۱۰ ثانیه پایانی به دست آمد، اظهار داشت: متأسفانه فیلمی از مسابقات اخیر اهورا بهبهان به دست مان نرسید و با توجه به این موضوع با شناخت نسبتاً کمی از این تیم مقابل آنها ظاهر شدیم. تصورمان از تیم متحول شده بهبهانی درست بود چرا که آنها با اضافه کردن چند بازیکن خوب از جمله رشید قلی پور در نیم فصل به دنبال کسب امتیاز در تمام بازیهایشان هستند.

🔸وی افزود: ما بازی را خوب شروع کردیم و فشار خوبی به حریف وارد کردیم و به گل هم رسیدیم اما در دو صحنه و از روی غافلگیری دو گل دریافت کردیم و با حملاتی که در اواخر نیمه اول انجام دادیم توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم.

🔸اسماعیل پور ادامه داد: اوج کار دو تیم در نیمه دوم بود و هر دقیقه ای که از بازی در این نیمه می گذشت هم فشار ما روی دروازه اهورا بیشتر شد و هم اینکه آنها ضد حملات خطرناکی را ترتیب می دادند.

🔸وی اذعان داشت: با توجه به اینکه در دقایق پایانی با یک گل عقب افتاده بودیم در سه دقیقه آخر بازی تصمیم به پاورپلی گرفتیم. شاید برای برخی ها قابل تصور نبود شهروندی که در خانه اصلاً پاورپلی بازی نمی کند روی به این سیستم آورده اما خب ما در دو هفته اخیر روی این موضوع کار کردیم و فکر می کنم برای اولین بار در خانه و در سالن سید رسول حسینی با پاورپلی به گل رسیدیم. با آن گل به بازی برگشتیم و با توجه به خطای ششم حریف توانستیم گل برتری را از روی نقطه پنالتی دوم به ثمر برسانیم.

🔸سرمربی شهروند ساری به تمجید از عملکرد بازیکنان تیمش در این دیدار پرداخت و افزود: اگرچه در دقایقی از بازی می توانستیم بهتر ظاهر شویم اما در مجموع از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم. با وجود اینکه هنوز سایه سنگین مصدومیت از روی برخی از آنها برداشته نشده اما با تعصب مثال زدنی شان تا لحظه آخر جنگیدند و مزد این تلاش را هم با کسب ۳ امتیاز گرفتند.

🔸وی در واکنش به عدم استقبال مناسب هواداران شهروند ساری از دیدار این تیم با اهورا بهبهان نیز گفت: در روز وسط هفته و با توجه به همزمانی دیدارمان با بازی حساس پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر فوتبال اما هواداران عاشق شهروند با حضورشان متعصبانه از دقیقه یک بازی تا انتها دست از تشویق و همراهی تیم شان برنداشتند، انصافاً ستودنی هستند و خدا را شکر می کنم که شرمنده آنها نشدیم و از همین جا هم چه از آنهایی که در سالن حضور داشتند و چه از آنهایی که از طریق گیرنده های تلویزیونی بیننده بازی بودند، تشکر می کنم.

🔸اسماعیل پور با بیان اینکه شهروند در دور برگشت نتوانسته نتایج قابل قبول دور رفت را تکرار کند، تصریح کرد: باید این واقعیت را پذیرفت که همه تیم ها مخصوصاً تیم های پایین جدول در نیم فصل دوم تمام توان شان را می گذارند تا خودشان را از منطقه سقوط نجات دهند و بازی کردن با این تیم ها بسیار سخت است. هفته گذشته پارسیان و این هفته هم اهورا مقابل ما چیزی برای از دست دادن نداشتند و کاملاً انتحاری بازی می کردند البته ما هم ضعف هایی در تیم داریم که باید در تمرینات برای رفع آنها تلاش کنیم.

🔸وی با تمجید از بازی خوب میهمان بهبهانی مقابل شهروند گفت: به تیم اهورا بابت داشتن چنین تیم خوبی تبریک می گویم. با بازی فوق العاده ای که من از آنها دیدم با اطمینان می گویم جای آنها در پایان فصل انتهای جدول نیست و قطعاً لیگ برتری باقی خواهند ماند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی