امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۲۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، اتحادیه جهانی کشتی تورنمنت‌های مورد تایید برای سیستم رنکینگ و امتیازات کشتی گیران در این مسابقات را تشریح کرد.

به گزارش دریای ورزش“ و به نقل از اتحادیه جهانی کشتی، اتحادیه جهانی قوانین جدیدی را برای سیستم رنکینگ (رتبه بندی) سال ۲۰۱۹ تایید کرده است. این توصیه ها توسط کمیسیون فنی در جلسه هفته گذشته که در بلگراد برگزار شد، مورد بررسی قرار گرفت.

مهمترین تغییرات در سری رتبه بندی ۲۰۱۹ در زمینه تخصیص امتیاز در مسابقات قهرمانی جهان، قهرمانی قاره ها و رویدادهای سیستم رتبه بندی شده است. نقاط تعادل دوباره برای تأکید بر مشارکت و موفقیت در مسابقات قهرمانی جهان و جهان بود.

رتبه بندی جدید در سراسر جهان بر روی وب سایت کشتی جهانی به روز شده است. نتایج مسابقات جهانی ۲۰۱۸ بر اساس رتبه‌بندی هستند، چرا که هر سال نتایج قهرمانی جهان اولین امتیازشان در سال بعد خواهد بود.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی نتایج فرنگی‌کاران در ۴ تورنمنت گرندپری مجارستان، اوپن کرواسی، ساساری ایتالیا و اولگ کاراوایف بلاروس در رنکینگ جهانی فرنگی کاران در سال ۲۰۱۹ اثرگذار است.

همچنین ۴ تورنمنت بین‌المللی ایوان یاریگین روسیه، دانکولوف بلغارستان، ساساری ایتالیا و یاشاردوغو ترکیه رقابت‌هایی هستند که در رنکینگ کشتی‌گیران آزادکار و زنان جهان در سال ۲۰۱۹ اثرگذار است.

پیش از این قرار بود با رایزنی ایران تورنمنت بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی که پیش از این در سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی قرار گیرد، مجددا در این سیستم باشد، اما ظاهرا این تورنمنت از سیستم خارج شده است.

رنکینگ کشتی‌گیران برای نحوه قرعه کشی آنها در رقابت‌های قهرمانی جهان و قاره ای تاثیرگذار خواهد بود.

تعداد امتیازات اعطا شده در رقابت نیز تحت تاثیر تعداد کشتی‌گیران وارد شده در هر رده است. برای دسته‌بندی‌های وزن با ۱۰ یا کمتر، شش (۶) امتیاز اضافی اضافه خواهند شد. برای دسته بندی با ۱۱ تا ۲۰ کشتی‌گیر وارد شده هشت (۸) امتیاز اضافه خواهد شد و ۱۰ امتیاز به هر دسته وزن با بیش از ۲۰ کشتی‌گیر اضافه می‌شود.

امتیازات به ورزشکاران شرکت کننده در یک دسته وزن اختصاص داده می‌شود و قابل انتقال به سایر ورزشکاران یا دسته‌های وزنی نیست. امتیازات بعد از مسابقات قهرمانی جهان و یا بازی‌های المپیک با امتیازات مسابقات قهرمانی سال گذشته یا بازی‌های مورد استفاده برای رتبه بندی سال‌های بعد تنظیم می‌شود. برای مثال، رتبه بندی ۲۰۱۹ تنها با نتایج مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۸ در بوداپست آغاز می‌شود.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی