امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۲۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،   تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ موفق به شکست استرالیا شد.

به گزارش دریای ورزش“،   چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان دختر زیر ۱۸ سال قاره کهن آسیا از امروز (دوشنبه ۱۶ خرداد) با دیدار تیم‌های ایران و استرالیا در شهر ناخون پاتوم تایلند آغاز شد.

ملی‌پوشان ایران از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران به مصاف حریف خود رفتند و از ابتدای مسابقه برتری خود را به نمایش گذاشتند و در نخستین بازی خود سه بر صفر به پیروزی رسیدند.

شاگردان میترا شعبانیان در ست اول با نتبجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شدند. در ست دوم ۲۵ بر ۱۸ به برتری رسیدند و ست سوم را هم ۲۵ بر ۱۶ به سود خود به پایان رساندند تا سه بر صفر فاتح این میدان باشند.

درسا فلاح، دیانا رشیدی، ستایش هادی، پریا حاجتمند، آتنا شادکین، شقایق حسن‌خانی، آسیه حسنی، هدیه طالعی، سپینود دست‌برجن، سارینا یعقوبی، ستایش حسینی، نگار هاشمی بازیکنان تیم ملی ایران در قهرمانی آسیا هستند.

ملی‌پوشان ایران چهارشنبه ۱۸ خرداد در دومین مسابقه مقابل تایلند میزبان به میدان می‌روند. این دیدار از ساعت ۱۴ به وقت ایران آغاز خواهد شد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی