امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۳۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، مسابقات کشتی پهلوانی و هنرهای فردی و ورزش های زورخانه ای قهرمانی بسیج کشور با انتخاب “سینا غلامی ” از مازندران و قهرمانی تیم مازندران در دو رشته کشتی پهلوانی وهنرهای فردی به پایان رسید.

 به گزارش دریای ورزش“،  در پایان این مسابقات که به مناسبت گرامیداشت حماسه مردمی ششم بهمن سال ۶۰ آمل برگزار شد در دیدار نهایی وزن ۹۰+ کیلوگرم ” سینا غلامی” از مازندران الف با پیروزی برابر ” حامد میرزاپور ” از خراسان رضوی ” به مقام نخست دست یافت و عنوان پهلوان سال۹۷ بسیج کشور را از آن خود کرد.در دیگر وزن های این مسابقات به ترتیب در وزن ۵۰ کیلوگرم ، ” امیرحسین تقی زاده” از مازندران ، در ۶۰ کیلوگرم” محمدرضا احمد آبادی” از خراسان رضوی ، در۷۰ کیلوگرم ” هادی رستمی ” در ۸۰ کیلوگرم ” ایلیا رحمت نژاد “و در ۹۰ کیلوگرم ” علی اکبرپور ” هر سه ازمازندران به مقام های نخست دست یافتند.

در مجموع مسابقات کشتی پهلوانی وهنرهای فردی وزورخانه ای بسیج کشور در شهرستان آمل تیم مازندران الف با کسب ۸۳ امتیاز قهرمان شد و جام قهرمانی این مسابقات را در خانه نگه داشت.

همچنین تیم خراسان رضوی با ۷۵ و مازندران ب با ۷۳ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در مسابقات کشتی پهلوانی و هنرهای فردی و ورزش های زورخانه ای قهرمانی بسیج کشور گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۶۰ آمل ، حدود ۱۵۰ کشتی گیر و باستانی کار از ۱۳ استان در آمل با هم رقابت کردند. / خبرگزاری صدا و سیما

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی