امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۳۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، چهارمین اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان در رشته‌های ریکرو و کامپوند و در دو بخش آقایان و بانوان ۱۳ بهمن ماه آغاز می شود.

به گزارش دریای ورزش“،  و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، چهارمین اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان در رشته‌های ریکرو و کامپوند و در دو بخش آقایان و بانوان از ۱۳ بهمن ماه آغاز و در تاریخ ۲ اسفند ماه  در جزیره کیش به پایان می رسد.

اسامی نفرات دعوت شده به این اردو به شرح زیر است:

صادق اشرفی– حامد فوری – شیوا شجاع مهر (آذربایجان شرقی)، کیوان ریاضی مهر – نیما محبوبی – نیلوفر علیپور – راحله فارسی (البرز)، محمدصادق کبودانی – محمد صالح پالیزبان – پارمیدا قاسمی – گیسا بایبوردی (تهران)، سیده ویدا حلیمیان (خراسان رضوی)، امین پیرعلی (اصفهان)، زهرا دهقان (فارس)، ملیکا عبدالکریمی (کیش)، اسماعیل عبادی – احمد اکبری (قزوین)، میلاد بسطامی (لرستان) و سحر قادری (کرمانشاه)

این نفرات زیر نظر مجید احمدی به عنوان سرمربی تیم کامپوند و مجید میررحیمی به عنوان سرمربی تیم ریکرو به تمرین خواهند پرداخت.

شایان ذکر است، کمانداران خود را جهت حضور در مسابقات همبستگی بنگلادش و مرحله اول مسابقات کاپ آسیا که در تایلند برگزار خواهد شد، آماده می نمایند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی