امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۱۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  مربی جدید تیم نساجی مازندران درباره همکاری با مجید جلالی گفت : نمی‌توانستم پیشنهاد همکاری با جلالی را رد کنم .

به گزارش دریای ورزش“، امید روانخواه درخصوص پیوستن به کادرفنی تیم تیم نساجی مازندران در آستانه دیدار با استقلال تهران گفت: اول از همه جا دارد درگذشت مهرداد میناوند عزیز را به جامعه فوتبال تسلیت بگویم. همه ما از این قضیه ناراحت هستیم و برای علی انصاریان عزیز هم آرزوی سلامتی دارم، امیدوارم هر چه زودتر او را بین خودمان ببینیم. امید دارم همه بیماران درگیر ویروس کرونا به زودی بهبودی خود را به دست بیاورند و جامعه به حالت عادی خودش برگردد.

او درخصوص انتخاب تیم نساجی گفت: شرایط همکاری با آقای جلالی پیش آمد که نمی‌شد پیشنهاد را رد کرد. پیشنهاد جذابی برای من بود و همینطور باشگاه نساجی، واقعا نه اینکه الان اینجا حضور دارم چنین چیزی بگویم، من سابقه بازی کردن در تیم پرطرفدار را دارم و می‌دانم چه لذتی دارد، مربیگری کردن در یک تیم پرهوادار همیشه لذتبخش است. اینکه می‌دانید مردم زیادی این تیم را دنبال می‌کنند و آدم احساس می‌کند، کاری که انجام می‌دهد را می‌بینند و این انگیزه زیادی به ما می‌دهد.

روانخواه گفت: شرایط ساختاری باشگاه نساجی مازندران خوب است و از این نظر که در بخش خصوصی جزو باشگاه‌هایی هستند که حساب شده کار می‌کنند و همه این‌ها روی انتخابم تاثیرگذاشت تا در خدمت باشگاه نساجی باشم.

بازیکن اسبق استقلال همینطور در خصوص رویارویی با استقلال گفت: من به این فکر نکردم که با چه تیمی بازی داریم و در چه هفته‌ای هستیم. برای من فرقی نمی‌کند، یکایک مسابقات و سه امتیاز‌هایی که پیش روی ماست برای ما حیاتی است. همه هم قسم شدند که با یک تلاش مضاعف بتوانیم تیم را از این شرایط خارج کنیم تا برای ادامه فصل استرس کمتری داشته باشیم.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی