امروز

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۲۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، دیدار تیم های سپیدرود و پرسپولیس از هفته بیست و دوم لیگ برتر با برتری مردان برانکو به پایان رسید.

به گزارش دریای ورزش“، شاگردان برانکو ایوانکوویچ در شرایطی به مصاف سپیدرود رفتند که باتوجه به سفرهای متوالی خستگی زیادی را در تن داشتند اما از همان ابتدا هجومی آغاز کردند و موفق شدند در نیمه نخست سه بار به گل برسند. در نیمه دوم سپیدرود یک گل زد و فرصت زدن گل دوم را هم داشت اما رادوشوویچ پنالتی غلامی را به زیبایی مهار کرد.

شرح گل ها :

سپیدرود صفر – پرسپولیس ۱ (علی علیپور): آقای گل سرخ ها پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و در موقعیت تک به تک ضربه خود را بر خلاف حرکت دروازه بان تیم سپیدرود وارد دروازه کرد.

سپیدرود ۰ پرسپولیس ۲ (احمد نوراللهی): سانتر به داخل محوطه جریمه روی سر شجاع خلیل زاده فرود آمد. او با سر توپ را به دهانه دروازه فرستاد و نوراللهی گل دوم را زد.

سپیدرود ۰ پرسپولیس ۳ (سیامک نعمتی): علی علیپور توپ لب خط عرضی توپ را گرفت و توپ را به ترابی سپرد و او با پاس کات بک نعمتی را در آستانه گلزنی قرار داد و نعمتی گل سوم را زد.

سپیدرود ۱ پرسپولیس ۳ (مهرداد بایرامی): حرکت محمد غلامی از سمت چپ و ورود او به محوطه جریمه و پاس او به بایرامی رسید تا مهاجم سابق گسترش فولاد دروازه پرسپولیس را باز کند.

حواشی:

* جایگاه هواداران پرسپولیس خیلی زود پر شد.
* هواداران حاضر در ورزشگاه به شدت کریم باقری را تشویق کردند.
* ترافیک شدیدی در خیابان های اطراف وجود دارد.

* بخشی از هواداران سپیدرود پس از گل سوم پرسپولیس ورزشگاه را ترک کردند.

* مهدی شریفی از پشت دروازه کارت زرد گرفت! به نظر می رسد داور پشت دروازه به زرگر گفت که به او کارت بدهد.

بهترین بازیکن: بوژیدار رادوشوویچ

رادوشوویچ در نیمه اول بیکار بود و سپیدرودی ها موقعیت خاصی روی دروازه اش به وجود نیاوردند اما گلر کروات قرمزها در نیمه دوم نقش اصلی تیمش را در پیروزی مقابل سپیدرود ایفا کرد. رادو در دقیقه ۶۹ پنالتی محمد غلامی را به شکلی دیدنی مهار کرد و چند دقیقه بعد هم یک موقعیت گل دیگر را از سپیدرودی ها گرفت که سیو دوم او دیدنی تر از مهار ضربه پنالتی هم بود. شاید اگر این دو موقعیت صددرصد وارد دروازه می شدند، باتوجه به نمایش ضعیف قرمزها در نیمه دوم، بازی با تساوی به پایان می رسید. / ورزش ۳

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی