امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۰۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: نساجی تیمی نیست که باید برای نیفتادن تلاش کند.

به گزارش دریای ورزش“، رضا مهاجری بعد از تساوی خانگی در هفته نهم لیگ برتر فوتبال مقابل صنعت نفت آبادان گفت: شرمنده مردم شدیم. امروز آخرین بازی بود که به عنوان مسئول فنی در خدمت مردم قائمشهر بودم. خیلی زحمت کشیدیم و خیلی تلاش کردیم اما نشد.

وی ادامه داد: نمی دانستم این تیم بین مردم این جایگاه را دارد. باید تیم بهتری می بستیم. نساجی تیمی نیست که برای نیفتادن تلاش کند. بیشتر از این در توانم نیست و تا جایی که می توانستم کمک کرد. در بازی با فولاد ۹۰ دقیقه فوتبال بازی کردیم. امروز هم از دقیقه ۲ توپ و میدان را در اختیار داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران تصریح کرد: اگر خواب باشیم، ممکن است بیدار شویم اما وقتی خودمان را به خواب زده‌ایم، نمی‌توان کاری کرد. با این همه سابقه مربیگری، نظیر مردم قائم‌شهر را هیچ کجا ندیدم. فوتبال ایران باید به نساجی و تماشاگرانش افتخار کند؛ وای بر ما.

مهاجری در خصوص اینکه آیا استعفایش را رسماً به مسؤولان باشگاه اعلام کرده است یا نه‌، گفت: بحث استعفا نیست. چیزی در توانم نیست. دیگر نمی‌توانم. تا اینجا با دلم آمده‌ام و با افتخار آمده‌ام. منتی هم سر کسی ندارم. شالی که بر گردن دارم، تا زنده‌ام نگه می‌دارم. این شال را محمد، هوادار روشندل نساجی از کربلا برایم آورده است.

وی افزود: هر راهی را برای رسیدن به گل آزمایش کردیم اما دریغ. هر تیمی از ما در خانه‌مان مساوی می‌گیرد، خوشحال است. با شرایط سخت‌تر از این هم کار کردم اما این مردم یکی از بهترین‌ها هستند. تا اینجا عاشقانه کار کردم و چیز بیشتری نمی‌توانم به مردم بدهم. تا آخر عمرم از مردم قائم‌شهر به نیکی یاد خواهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در خصوص اینکه استعفا داده است یا نه، گفت: در زندگی‌ام استعفا نداده‌ام. از کلمه استعفا بدم می‌‌آید چون مردم مطالبه به حقی دارند اما بیشتر از این نمی‌توانم. اگر امروز یک اشتباه کرده بودیم و می‌باختیم، چه جوابی برای این مردم داشتم. نگاه کنید در چه شرایطی جلو می‌رویم. امروز حامد شیری را با سلام و صلوات به زمین فرستادیم.

مهاجری در پاسخ به این سؤال آیا اگر شرایط مهیا و کارت بازیکنان موردنظرش صادر شود از تصمیمش منصرف خواهد شد یا نه، گفت: عبادی چندین هفته است از شرایط بازی دور است. مگر می‌تواند معجزه کند. همه می‌توانند کمک کنند اما به جای خودش. نمی‌خواهم بگویم مقصر چه کسی است تا روزی که هستم خودم را شاگرد مکتب نساجی می‌دانم. دنبال چیزی هم برای خودم نیستم.

وی خاطرنشان کرد: ۵ بازیکنم را به زحمت به این بازی رساندیم، مردم تا کی باید مساوی و باخت ببینند، فوتبال روز دنیا را بازی می‌کنیم و هیچ تیمی در دو بازی اخیر هیچ موقعیت گلی روی دروازه ما نداشته است. امروز هم صنعت نفت لایه لایه دفاع می‌کرد. این مردم را دوست دارم و بیشتر از این هم نمی‌توانم بازیکنانم را جلو ببرم. وقتی بازیکنی بی‌نظمی می‌کند و رسم استاد و شاگردی را رعایت نمی‌کند، باید برخورد کنیم؛ چه قاضی باشد و چه کفشگری. کاش یک نفر به من توهین می‌کرد تا دلم خنک شود. هر چیزی بگویم نساجی لطمه می‌خورد./ فارس

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی