امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۲۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،تیم تیراندازی با کمان ایران در رقابت های کاپ آسیایی تایلند با کسب دو مدال طلا و یک نقره به کار خود پایان داد.

به گزارش دریای ورزش“،  در ادامه این رقابت‌ها که به میزبانی شهر بانکوک در حال برگزاری است، تیم میکس کامپوند ایران با ترکیب «ویدا حلیمیان» و «محمدصالح پالیزبان» با نتیجه ۱۵۶ بر ۱۵۴ مقابل اندونزی به پیروزی رسید و صاحب مقام قهرمانی و مدال طلا شد.
پالیزبان نیز که پیش از این به فینال بخش کامپوند انفرادی رسیده بود با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۴۳ کماندار قزاقستانی را مغلوب کرد و صاحب مدال طلا شد.
تیم کامپوند مردان ایران هم با ترکیب «اسماعیل عبادی»، «نیما محبوبی» و«محمدصالح پالیزبان» با نتیجه ۲۳۳ بر۲۳۰ مقابل هند شکست را پذیرفت و به عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره بسنده کرد.
در بخش کامپوند تیمی زنان نیز تیم ایران با ترکیب «ویدا حلیمیان»، «راحله فارسی» و«گیسا بایبوردی» در مرحله یک چهارم نهایی مقابل بنگلادش با نتیجه ۲۲۰ بر ۲۱۵ شکست را پذیرفت و حذف شد.
همچنین پیش از این حلیمیان در رقابت های انفرادی کامپوند و دیدار رده بندی با نتیجه ۱۴۵ بر۱۴۰ مقابل نماینده سنگاپور مغلوب شد و با کسب مقام چهارمی به کار خود پایان داد.
این رقابت ها از پنجم تا ۱۱ فروردین در حال برگزاری است و اسماعیل عبادی، نیما محبوبی و محمد صالح پالیزبان در بخش کامپوند مردان و راحله فارسی، گیسا بایبوردی و ویدا حلیمیان در بخش زنان به مسابقات اعزام شدند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی