امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۳۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  شبیر لطفی سرمربی تیم رایکا بابل گفت : مشابه همین برخورد توپ به دست در محوطه جریمه را در تالش به ضرر تیم ما پنالتی گرفتند اما در بابل این برخوردها پنالتی نیست!

به گزارش دریای ورزش“،  شبیر لطفی سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل پس از برتری ۲ بر ۰ تیمش در مقابل تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان اظهار داشت: به دلیل نتایج هفته های گذشته فشار زیادی روی تیم ما بود و همین امر باعث شد تا بچه ها نتوانند در لحظاتی درست تصمیم بگیرند و قابلیت های خودشان را نشان دهند.

سرمربی تیم رایکا در خصوص شرایط تیم ارمان گهر سیرجان نیز گفت: تیم آرمان گهر تیم خیلی خوبی بود و از چند مهره ی تاثیر گذار بهره مند بود و با نظم بازی میکرد، آنها در دو بازی گذشته خود پیروز شدند و با روحیه به مصاف تیم ما آمده بودند.

وی در ادامه افزود: با آنالیزهایی که انجام داده بودیم میدانستیم که بازی سختی را پیش رو داریم و خودمان را برای این بازی آماده کرده بودیم،اما خوشبختانه موقعیت های بدست آمده ما تبدیل به گل شد و درجاهایی که میدانستیم بایست از موقعیت ها استفاده کنیم نهایت استفاده را بردیم.

شبیر لطفی در رابطه این سوال که آیا تیم رایکا‌ در نیمه دوم عقب نشست گفت: شرایط طبیعی بازی این است که وقتی دوگل از حریف جلو هستیم رو به عقب بازی کنیم تا فشار روی بچه های ما کمتر شود.

لطفی ادامه داد:ما کار های زیادی داریم اما میدانیم که ایراد های زیادی وجود دارد و به دنبال برطرف کرن ایراد ها هستیم و در تلاش هستیم تا یک‌جایگاه خوب و در شأن این تیم و این شهر داشته باشیم.

وی در رابطه با صحنه ی مشکوک به پنالتی به سود تیم رایکا‌ در نیمه اول نیز گفت: متاسفانه بعد از گل های ما داور نسبت به تیم حریف مهربانانه تر قضاوت میکرد و الان هم چند هفته ای هست که ما از داوری ضرر میکنیم اما کسی به داد تیم مظلوم ما نمیرسد.

شبیر لطفی سرمربی تیم فوتبال رایکا‌ بابل در پایان خاطرنشان کرد: دقیقا مشابه همین صحنه در تالش توپ به دست بازیکن ما برخورد کرد و اعلام پنالتی شد اما اینجا پنالتی تشخیص داده نشد و واقعا نمیدانیم این تناقض ها تا چه زمانی ادامه خواهد داشت ولی در مجموع قطعا داور می بایست آن صحنه را پنالتی اعلام میکرد اما متاسفانه درست تشخیص نداد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی