امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۴۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، رقابت های مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور از فردا (جمعه) با تقابل شهرداری گرگان و نفت آبادان آغاز می شود.

به گزارش دریای ورزش“،  رقابت های فینال لیگ برتر بسکتبال به صورت سه برد از پنج مسابقه برگزار می شود و دو تیم شهرداری گرگان و‌ نفت آبادان که با شگفتی سازی برابر مدعیان به این مرحله صعود کردند، رقابت خود را برای کسب قهرمانی آغاز می کنند.
شهرداری گرگان به دلیل جایگاه بهتر در جدول رده بندی میزبان دو مسابقه نخست است و جمعه و شنبه در خانه و با حمایت هوادارانش به مصاف نفت آبادان خواهد رفت.
تقابل دو‌ تیم در کنار تقابل دو مربی جوان بسکتبال یعنی «حمید کلاسینگیانی» و «حماد سامری» تقابل بازیکنانی است که شاید هیچ کس فکر نمی کرد بتوانند به دیدار نهایی لیگ برسند، اما آنها تمام پیش بینی ها را برهم زدند و حالا برای کسب قهرمانی رقابت می کنند.
هر دو تیم که جزو پرهوادارترین تیم های بسکتبال کشور هستند، بازیکنانی کلیدی در ترکیب خود دارند که قطعا در ماراتن فینال محور اصلی به حساب می آیند.
برای شهرداری گرگان که بعد از چند فصل پرحاشیه حالا به اوج قدرتش رسیده می توان امیر صدیقی، حامد سهراب نژاد و پری پتی بازیکن آمریکایی این تیم در کنار بابک نظافت مهره با تجربه گرگانی ها را به عنوان مهره های کلیدی معرفی کرد.
در طرف مقابل نیز آرن داوودی، سعید داورپناه، محمد حسن زاده و رسول مظفری بازیکنان تاثیرگذار نفت هستند که به آنها مایک رستم پور ملی پوش دو رگه ایران هم اضافه شده است.
شرایط بازیکنان دو تیم به گونه ای است که می توان گفت فینال این فصل از لیگ برتر بسکتبال هیچ جایی برای پیش بینی ندارد و دو تیم رقابتی نزدیک دارند. تنها شهرداری گرگان به دلیل یک میزبانی بیشتر آن هم اگر رقابت به دیدار پنجم برسد، شانس بیشتری نسبت به حریف دارد.
برنامه بازی‌های فینال:
بازی اول: جمعه ۶ اردیبهشت ۹۸، ساعت ۱۶:۱۵ در گرگان
بازی دوم: شنبه ۷ اردیبهشت ۹۸، ساعت ۱۶ در گرگان
بازی سوم: چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۸، ساعت ۱۶ در آبادان
بازی چهارم: پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۸، ساعت ۱۶ در آبادان
بازی پنجم: یک‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۸، ساعت ۱۶ در گرگان
طبق اعلام فدراسیون و در تصمیمی عجیب نیز دیدار رده بندی بین دو تیم شیمیدر و پتروشیمی که دو ناکام بزرگ این فصل هستند، برگزار نمی شود و دو تیم به طور مشترک سوم شدند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی