امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۰۹:۳۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

متاسفانه کمبود امکانات در ورزش بانوان هر روز وضع بدتری به خود میگیرد / اگر نمیتوانید، ورزش بانوان را تعطیل کنید

دریای ورزش : متاسفانه این روزها که حسن رنگرز مدیرکل ورزش استان در سفر زیارتی حضور دارد و همچنین مختار مهدوی سکان دار ورزش ساری هم بی خبر از مشکلات بانوان ورزشکار در مرکز استان است و سعیدنجاریان هم که طبق معمول فقط روی کاغذ رئیس هیات فوتبال ساریست ، این تیم فوتبال ساحلی خزرپوشان ساری هست که در کمترین امکانات ممکن و شرایط تمرینی عازم مسابقات لیگ برتر میشود !

تیم فوتبال ساحلی بانوان خزرپوشان ساری به هدایت فائزه جعفر زاده مدتیست در زمین فوتبال ساحلی داراب ساری مشغول تمرین و آماده سازی برای مسابقات لیگ برتر کشور هست اما تصاویری بدست ما رسیده که مایه تاسف بوده و ما بجای مسئولین ورزش شرمساریم . تصاویر رختکن بازیکنان خود گویای همه چیز هست ! متاسفانه درب رختکن و سرویس بهداشتی در طول مدت تمرینات برویشان بسته بوده و گویا حق استفاده از آن را نداشته اند !!

حال سوال اینجاست که متولیان ورزش ساری و استان و همچنین رئیس هیات فوتبال شهرستان ساری کجا بوده اند ؟

ورزش بانوان به خودی خود در انزوا قرار دارد و نه اسپانسری برایشان پیدا میشود نه سود مالی برای مالکان به همراه دارد . به جرات میتوان گفت جز عشق به ورزش دلیل دیگری برای فعالیت این بانوان با توجه به این شرایط سخت نمیتوان یافت .ازین رو از مسئولین محترم انتظار میرود نگاه ویژه تری به ورزش بانوان در استان داشته باشند .

در حال حاضر که نگارنده این مطلب را مینویسم تیم خزرپوشان دیگر تمرینی در این زمین نخواهد داشت و عازم مسابقات میشوند تا با نام ساری و مازندران نماینده ای شایسته باشند . با این شرایط انتظار چندانی از تیم جوان جعفرزاده نداریم اما در صورت کسب نتیجه آقایان برای گرفتن عکس یادگاری از هم سبقت خواهند گرفت ! همین دوستانی که یکی در زیارت و دیگران در خواب غفلت به سر میبرند.

تیم خزرپوشان ساری امروز سه شنبه ششم مهرماه عازم استان گلستان میشود تا در گروه شمال با تیم های پیکان تهران ، عقاب کرمانشاه و ملوان بندرترکمن رقابت کند . پایگاه خبری دریای ورزش برای نماینده استان مازندران آرزوی موفقیت دارد.

محمداسدی

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی