امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۲۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، مراسم معارفه اسدی عصر امروز پیش از دیدار نساجی و سایپا در هتل المپیک با حضور صنیعی‌فر یکی از مالکان باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تیم برگزار شد.

به گزارش دریای ورزش“ و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران ، علیرضا اسدی هفته اخیر از سوی مالکان باشگاه نساجی (فرهاد صنیعی‌فر و رضا حدادیان) به‌عنوان مدیرعامل باشگاه نساجی انتخاب شد.

در حاشیه این مراسم اسدی مدیرعامل باشگاه ضمن یادآوری خاطراتی جالب از دوران بازی زیر نظر زنده‌یاد پرویز دهداری سرمربی اخلاق‌مدار و سابق تیم ملی به شاگردان محمدرضا مهاجری روحیه داد.

همچنین صنیعی‌فر مالک باشگاه ضمن تشکر و قدردانی از کادر فنی و بازیکنان عنوان کرد: قرار بود این مراسم با حضور حدادیان دیگر مالک باشگاه برگزار شود اما از آنجایی‌که ایشان در سفر خارج از کشور به‌سر می‌برند و هفته آینده به کشور باز می‌گردند، بنابراین مراسم معارفه دکتر اسدی امروز برگزار شد تا مدیریت باشگاه هر چه زودتر کار خود را آغاز کند.

مالک باشگاه نساجی مازندران در پایان برای کادر فنی، بازیکنان و اعضای تیم  در دیدار با سایپا آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است مالکان باشگاه نساجی مازندران پاداش برد مقابل پیکان را نیز توسط مدیرعامل به اعضای تیم پرداخت کردند تا در آستانه بازی با سایپا همگی از لحاظ روحی و روانی شارژ شوند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی