امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۱:۲۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم کوچین آمل با برتری مقابل آویژه صنعت مشهد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال صعود کرد.

  به گزارش دریای ورزش“،  تیم کوچین آمل (جوانان۲۰۲۰) و آویژه صنعت پارسا مشهد در بازی سوم مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال، امروز سه شنبه ۲۶ اسفند۹۹ در سالن آزادی تهران به مصاف هم رفتند که در پایان تیم کوچین با پیروزی ۷۴بر۶۶ به مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال صعود کرد.
بازیکنان کوچین آمل (جوانان۲۰۲۰) نماینده مازندران در این رقابت‌ها با برتری در این بازی، تعداد برد‌های خود را به عدد۲ رساندند و با ۲برد و یک باخت موفق شدند به مرحله بعدی صعود کنند.
در بازی نخست رقابت‌های پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال، تیم کوچین آمل روز چهارشنبه ۲۰ اسفند در سالن آزادی تهران به مصاف آویژه صنعت پارسا مشهد رفت که ۹۴بر۶۶ به پیروزی رسید.

جوانان کوچین در بازی دوم در تهران با نتیجه ۸۳بر۷۵ مغلوب نماینده مشهد شدند و کار به بازی سوم کشیده شد که امروز آملی ها به برتری رسیدند و جواز حضور در مرحله بعد را دریافت کردند.

تیم کوچین آمل در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال باید به مصاف مهرام تهران برود.
بازی‌های مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال دو برد از سه بازی است و اگر دو تیم در عدد یک مساوی شوند کار به بازی سوم کشیده می شود.
تیم کوچین آمل (جوانان۲۰۲۰) با ترکیبی از بازیکنان تیم ملی جوانان در لیگ برتر امسال شرکت کرد که با ۷برد و ۷باخت و با ۲۱ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی گروه ب لیگ برتر بسکتبال قرار گرفت و به پلی آف صعود کرد. / صدا و سیما
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی