امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۵۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، «فاطمه صادقی دستک» تنها کاتاروی بانوان کشورمان در نخستین دوره بازی‌های جهانی ساحلی قطر، در مسابقه کاتای فینال این مسابقات با امتیاز ۲۴.۶۰ گردن‌آویز مدال نقره شد.

به گزارش دریای ورزش“، فاطمه صادقی ۱۹ ساله از کشورمان طی سه مرحله  مسابقه ضمن پشت سر گذاشتن تمامی رقبای خود با شایستگی توانست به فینال کاتای بانوان راه یابد. وی در مسابقه نهایی برابر «ساندرا سانچز» با تجربه و ۳۸ ساله از کشور اسپانیا قرار گرفت که در حال حاضر نفر اول رده‌بندی جهان بوده و دارنده عنوان قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۸  است و با ۵ طلا و ۲ نقره ای که در لیگ‌های کاراته وان سال ۲۰۱۹ کسب کرده است. او یکی از شانس‌های کاتای بانوان جهان در بازی‌های المپیک  ۲۰۲۰  برای قرار گرفتن بر روی سکو  قلمداد می‌شود.
فاطمه صادقی در مسابقه فینال با امتیاز  ۲۴.۶۰ موفق به کسب مدال ارزشمند نقره این بازی‌ها برای کاروان ورزشی کشورمان شد و حریف قدرتمند و با تجربه اسپانیایی وی با امتیاز   ۲۶.۲۸ در رده نخست قرار گیرد.
فاطمه صادقی با نقره ارزشمند خود با ۱۹ سال سن عنوان نخستین مدال‌آور کاروان و همچنین ورزش بانوان ایران در بازی‌های جهانی ساحلی را به نام خود کرد. وی پیش از این در مسابقات قهرمانی جوانان۲۰۱۶ جهان( اندونزی) نقره، مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۱۶ (اندونزی) نقره، مسابقات  قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ (قزاقستان) در رده سنی امید طلا  و مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۹(ازبکستان) برنز کسب کرده بود.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی