امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۲۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، مرحله دوم مسابقات دارت رنکینگ کشور در دو بخش آقایان و بانوان و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با شرکت ۲۴۰ ورزشکار از ۲۵ استان کشور برگزار شد.

 

به گزارش دریای ورزش“،  مرحله دوم مسابقات دارت رنکینگ کشور در دو بخش آقایان و بانوان و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با شرکت ۲۴۰ ورزشکار از ۲۵ استان به میزبانی کمیته دارت و هیئت انجمن‌های ورزشی استان گیلان در سالن ورزشی باشگاه ملوان جوان نیروی دریایی برگزار شد.

در رقابت‌های مردان و در بخش بزرگسالان مهرداد سیفی از تهران بر سکوی قهرمانی تکیه زد، علیرضا ایزدی از تهران دوم شد و سید رحیم خواجه تاش از مازندران و ابراهیم قاسمی از کردستان مشترکا در جایگاه سوم ایستادند.
در بخش جوانان امیرعلی یزدان پرست از خراسان شمالی قهرمان شد، محمد امین زاهدی از البرز در ردیف دوم ایستاد و محمدحسین رجبی و طا‌ها پور سعادت هر دو از گیلان در جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند.
در مسابقات بانوان و در بخش بزرگسالان زینب زارع از کرمان به عنوان قهرمانی دست یافت، ماهور رجبی از تهران دوم شد و سحر نوچیان از تهران و لیلا علی اکبر زاده از هرمزگان مشترکا در جایگاه سوم ایستادند.
در بخش جوانان انیس سال افزون از فارس قهرمان شد، رها ناظری فر از تهران در ردیف دوم قرار گرفت و ثمین صالح زاده از تهران و ستایش بهدار اصل از خوزستان به طور مشترک در مکان سوم ایستادند.
این رقابت‌ها با حضور مهدی میرزاییان مدیر روابط عمومی و نماینده فدراسیون انجمن‌های ورزشی، کامبیز ایوب زاده رئيس انجمن دارت کشور، مهران عباسپور رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان گیلان، حمیدرضا مومنی دبیر انجمن، خانم افسانه بیابانی نایب رئيس انجمن، سلمان احمدیان مسئول کمیته مسابقات انجمن، اسماعیل عاشوری رئیس کمیته دارت استان گیلان، ابوالفضل دهقانپور مسئول کمیته استعدادیابی انجمن، خانم سود طلب نایب ری رئیس هیئت و مسئولان نیروی دریایی و اعضای شورای شهر استان برگزار شد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی