امروز

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۰۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران گفت:ما در بازی با فولاد فوتبال خوبی بازی کردیم و باید با اختلاف ۲ گل این تیم را شکست می‌دادیم اما آنها روی ضربات ایستگاهی و یک ضربه داخل چارچوب به برتری رسیدند.

به گزارش دریای ورزش“، مجتبی ممشلی در خصوص شکست تیم نساجی در دیدار گذشته مقابل فولاد اظهار داشت: ما در بازی با فولاد فوتبال خوبی بازی کردیم و باید با اختلاف ۲ گل این تیم را شکست می‌دادیم اما آنها روی ضربات ایستگاهی و یک ضربه داخل چارچوب به برتری رسیدند.انصافا فولاد بدون موقعیت تیم ما را شکست داد.

وی با اشاره به دیدار آینده تیمش مقابل نفت آبادان گفت: این بازی خانگی ما محسوب می‌شود و نفت هم تیم خوبی است ولی باید حریف را شکست دهیم و ۳ امتیاز بازی را بگیریم. صنعت نفت تیم خوبی است که در بازی قبل به برتری رسیده ولی ما هم به دنبال ۳ امتیاز این دیدار هستیم.

مدافع نساجی در خصوص شرایط مالی این تیم گفت: تا امروز همه وعده‌هایی که دادند انجام شده و مطالباتمان را پرداخت کردند. امیدوارم در مورد ۴ بازیکنی که کارتشان صادر نشده هم باشگاه به جمع بندی برسد و در نهایت این بازیکنان به تیم ما اضافه شوند./ فارس

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی