امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۴۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم مس سونگون هفته دوم لیگ دسته یک را با پیروزی ۱-۰ مقابل دریای بابل پشت سر گذاشت.

به گزارش دریای ورزش“، تیم فوتبال مس سونگون ورزقان فصل جدید لیگ دسته اول را با پیروزی ۴-۱ مقابل خلیج فارس ماهشهر به پایان رساند تا به صدر جدول تکیه بزند. این تیم امروز در یکی از بازی‌های هفته دوم میهمان دریای بابل بود و با شکست این تیم خود را در قامت یک مدعی صعود نشان داد.این دیدار از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه شهدای سیمرغ آغاز شد و شاگردان مهدی بخشی‌زاده با چهره‌ای تهاجمی در پی باز کردن دروازه حریف در دقایق نخست بودند.

شوت زیبای محمد زینایی جدی‌ترین موقعیت ‌مس در نیمه اول بود که با واکنش به‌موقع دروازه‌بان دریای بابل از کنار دروازه به بیرون رفت تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

نیمه دوم در شرایطی آغاز شد که مس با در اختیار داشتن مالکیت توپ در پی زدن گل برتری بود؛ این‌ تیم سرانجام در دقیقه ۷۱ به خواسته خود رسید.

محمدطاهر امینی با یک حرکت فردی زیبا وارد محوطه جریمه شد، اما ضربه او را دروازه‌بان حریف مهار کرد؛ علی پورمحمد که در چند قدمی صحنه قرار داشت با فرصت‌طلبی ریباند توپ را به گل اول مس تبدیل کرد تا نتیجه ۱-۰ شود.

تلاش میزبان در دقایق باقی‌مانده برای زدن گل تساوی حاصلی در پی نداشت تا نارنجی‌پوشان به دومین پیروزی خود در این فصل دست یابند و شروع خوبشان را تداوم بخشند.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی