امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۳۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، رئیس کمیته ملی المپیک با اظهار این که مازندران جایگاه ویژه‌ای در مدال‌آوری کشور دارد، گفت: توسعه ورزش مازندران نیازمند جذب و انجام سرمایه گذاری بیشتر است.

به گزارش دریای ورزش“، سیدرضا صالحی امیری روز شنبه در نشست شورای اداری مازندران در ساری افزود : ورزش مازندران جایگاه خوبی در سطح ملی دارد و ورزشکاران این استان نقش مهمی در مدال آوری در میادین برون مرزی دارند و باید تلاش شود تا از لحاظ سرمایه گذاری به این استان در حوزه ورزش بیش از گذشته کمک شود.

وی از نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی هم خواست تا سهم استان را از بودجه کشور بگیرند.
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: کمیته ملی المپیک در حد توان به ورزشکاران مدال آور استان در رقابت های المپیک کمک خواهد کرد، ولی باید سهم ورزش استان از بودجه ملی دریافت شود.
صالحی امیری پرداختن به ورزش را برای نشاط اجتماعی امر ضروری دانست و اضافه کرد: وقتی بحث نشاط در کشور مطرح می شود، صرفا پرداختن به حوزه موسیقی یا کنسرت نیست، بلکه باید با تامین زیرساخت های مورد نیاز مردم را به سمت ورزش سوق داد.
وی افزود: دولت و مجلس در سال های اخیر از لحاظ سخت افزاری در حوزه ورزشی کارهای خیلی خوبی انجام دادند و این روند نیز باید همچنان ادامه دارد.
صالحی امیری تداوم پرداخت ۲۷ صدم مالیات بر ارزش افزوده به حوزه ورزش را یکی از راهکارهای اصلی برای کمک به ورزش دانست و خواهان ادامه این قانون در بودجه سال آینده کشور شد.
در حاشیه این نشست با حضور صالحی امیری از بیش از ۲۰ ورزشکار مدال آور مازنی در رقابت های بین المللی تجلیل شد./ ایرنا

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی