امروز

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۴۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم فوتبال دریای بابل موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر شهرداری آستارا را از پیش رو بردارد.

به گزارش دریای ورزش“،  دو تیم در شرایطی پا به دیدار هفته نهم گذشته بودند، که هر دو تیم جایگاه خوبی در جدول رده بندی ندارد و بیشتر به رتبه‌های پایینی جدول رده بندی نزدیک هستند.ترکیب دو تیم در این مسابقه به شرح زیر بود:

ترکیب دریای بابل:
علی محسن‌زاده – مجتبی ممشلی، سینا خادم‌پور، امید منصوری، معین قربانی، محمد حسین باباگلی، علی خانلرزاده، مسعود اسدی، صالح غلامی، مرصاد فلاح نژاد، ابوالفضل آذرنوشان
سرمربی: داود سیدعباسی

ترکیب شهرداری آستارا: 
یوسف بهزادی – امیر سام نصیری، امیررضا افسرده، عرفان بادی، علی مغنمیان، امین حقده، مجید تاجیک، محمد محمدزاده، سهیل پوربخش، شاهین مجیدی، حسین پورامینی
سرمربی: وحید بیاتلو

 

در این مسابقه تیم دریای بابل با توجه به میزبانی در ورزشگاه شهدای سیمرغ بازی را بهتر آغاز کرد، اما در نیمه نتوانست به گلی دست پیدا کند. درنیمه دوم اما همه چیز به کام شاگردان سید عباسی پیش رفت و آنها دو مرتبه در دقایق ۶۵ و ۸۳ توسط معین قربانی و امیرحسین باقرپور دروازه شاگردان وحید بیاتلو را باز کردند.

با این نتیجه شهرداری آستارا که شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارد، ۸ امتیازی در رتبه چهاردهم باقی ماند، ولی از سوی دیگر ۳ امتیاز حساس این مسابقه سبب شد تا دریای بابل ۷ امتیازی شود و با قرار گرفتن در رتبه پانزدهم تا حدی از قعر جدا شود.

گل اول این مسابقه یکی از زیباترین گل‌های فصل بود و از فاصله تقریبا ۳۵ متری با شوت معین قربانی به ثمر رسید. گل دوم بابلی‌ها هم مهدی رضی پور در موقعیت تک به تک با سنگربان حریف قرار گرفت و سپس باقرپور هم تیمی خود را در موقعیت دو به تک صاحب توپ کرد تا باقرپور دروازه خالی را باز کند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی