امروز

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۴۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان موفق شد در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه ۲ بر صفر از سد نساجی مازندران عبور کند.

به گزارش دریای ورزش“، دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و نساجی مازندران در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه عصر امروز در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد.

ذوب آهن و نساجی که به ترتیب در جایگاه دوازدهم و یازدهم جدول قرار داشتند، در حالی به مصاف هم رفتند که علیرضا منصوریان با اولتیماتوم مسئولان باشگاه ذوب آهن مواجه بود و نیاز مبرم به کسب سه امتیاز این مسابقه داشت.

معراج اسماعیلی، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، هادی محمدی، حمید بوحمدان، محمدرضا عباسی، قاسم حدادی‌فر، محمدرضا خلعتبری(علیرضا منظمی دقیقه ۷۰)، دانیال اسماعیلی‌فر، حمید ملکی و امیرارسلان مطهری بازیکنانی بودند که منصوریان در این مسابقه به میدان فرستاد.

در دیگر سوی میدان، مهاجری از علیرضا حقیقی، حامد شیری، مجتبی بیژن، حسن جعفری، مجتبی ممشلی، سیدمحمد میری، میلاد سرلک(محمدعرفان معصومی دقیقه ۴۶)، علی‌اصغر عاشوری، رحمان جعفری، رضا دهقانی(باقر نیاری دقیقه ۷۴) و محمد عباس‌زاده(محمد قاضی دقیقه ۵۳) استفاده کرد.

در دقیقه ۳۴ این مسابقه نساجی مازندران صاحب یک ضربه پنالتی شد اما محمدعباس‌زاده قدر آن را نداست و معراج اسماعیلی‌فر با یک واکنش خوب، توپ را مهار کرد.

هر چند در نیمه نخست این مسابقه نساجی تیم برتر میدان بود و بارها موقعیت گلزنی داشت اما اسماعیلی‌فر با درخشش خود مانع گلزنی شاگردان مهاجری شده بود، محمدرضا خلعتبری با پاس امیرارسلان مطهری موفق شد در دقیقه ۴۲، آن هم روی اشتباه فاحش علیرضا حقیقی که قصد داشت مهاجم تیم حریف را دریبل کند، نخستین گل ذوب‌آهن را به ثمر برساند.

در نهایت نیمه نخست این مسابقه با برتری یک بر صفر شاگردان منصوریان پایان یافت.

در دقیقه ۶۲ باز هم ذوب‌آهن اصفهان موفق شد گلزنی کند اما این بار بر خلاف گل نخست، خلعتبری توپ را ارسال کرد و ارسلان مطهری با ضربه سر موفق شد دروازه نساجی مازندران را باز کند.

در ادامه این مسابقه، تلاش نساجی مازندران برای زدن گل به جای نرسید و ذوب‌آهن نیز نتوانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند و در نهایت این مسابقه با برتری دو بر صفر میزبان پایان یافت تا منصوریان با این پیروزی و کسب ۳ امتیاز مسابقه، همچنان به سرمربیگری در ذوب‌آهن ادامه دهد./ ایرنا

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی