امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۱۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، دارنده مدال برنز کشتی آزاد قهرمانی جهان گفت: کسب مدال جهانی انگیزه‌ام را برای ادامه راه و حضور در المپیک دوچندان کرد و امیدوارم بتوانم این مسیر را با موفقیت ادامه دهم.

به گزارش دریای ورزش“، بهنام احسان پور درباره شرایطش برای حضور در تورنمنت کشتی آزاد ایتالیا اظهار داشت: شرایط خوبی دارم، اردوی اول بعد از مسابقات جهانی بود که تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و امیدوارم با دست پر برگردیم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد بعد از کسب مدال در مسابقات جهانی قزاقستان و با تغییر وزن انگیزه بیشتری برای درخشش در المپیک دارد، افزود: کسب مدال جهانی انگیزه‌ام را برای ادامه راه و حضور در المپیک دوچندان کرد و امیدوارم بتوانم این مسیر را با موفقیت ادامه دهم. به هر حال با توجه به اینکه مسابقات در وزن قانونی برگزار می‌شود و تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی است، بدون شک مدعیان زیادی حضور پیدا خواهند کرد.

دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان درباره رقابت با حریفان در وزن جدید عنوان کرد: با بیشتر حریفان کشتی گرفته‌ام و شناخت خوبی از آنها دارم، اما برای جا افتادن در وزن جدید نیازمند میدان دیدن هستم تا از نظر روانی هم در وزن جدید جا بیفتم.

احسان پور تصریح کرد: کم تجربه نیستم، اما نسبت به سایر حریفان ۶۵ کیلویی وزن کمتری دارم. سعی می‌کنم تا در مدت باقیمانده تا مسابقات گزینشی و بازی‌های المپیک به شرایط ایده‌آل برسم. حضور در چنین میادینی می‌تواند کمک زیادی به سرعت پیشرفتم داشته باشد، اما چیزی از حریفانم کم ندارم و من هم مدعی هستم./ فارس

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی